9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben het gewoon gedaan. Niet echt over nagedacht 馃槄馃憤

2 jaar geleden

Wij deden het toen onze dochter naar bed ging. Bedritiueel begint tussen 1800/1830 en 1900 slaapt ze echt. Ik heb namelijk ook altijd heel veel last van m鈥檔 ogen, en staat vaak toch nog helemaal blauw

2 jaar geleden

Onze dochter heeft gisteren gewoon mee gedaan.. moet zeggen dat ik het met de stank e.d. mee vond vallen, we zaten naast de openslaande deuren die op een kier stonden en de luchtzuiveraar stond ook aan

2 jaar geleden

Reactie op MeneerGeit

Onze dochter heeft gisteren gewoon mee gedaan.. moet zeggen dat ik het met ...
Ja wij doen het in de overkapping waar glazen deuren omheen zitten en een heater, dus de deuren kunnen indd wel op een kiertje. Hoop dat het dan wat weg trekt

2 jaar geleden

Heb je een ventilatiesysteem in je hui s? Wij hebben die gisteren wat harder gezet en hebben helemaal geen last van stank of rook gehad. Heel blij mee. Baby zat er lekker bij aan tafel 馃榾

2 jaar geleden

Wij hebben gegourmet toen zoon al op bed lag, maar als je de stank en pijn aan je ogen wil beperken is het een tip om geen olie/boter te gebruiken 馃槉 het vlees is vaak al vet genoeg van zichzelf en scheelt een hoop!

2 jaar geleden

Ik heb hier niet eens over na gedacht hij zat er gewoon bij in zn triptrapp 馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Wallflower

Ik heb hier niet eens over na gedacht hij zat er gewoon bij in zn triptrapp ...
Idem dito 馃槄

2 jaar geleden

Uiteindelijk werd het zo laat door alle cadeaus dat ze al lekker op bed lagen 馃グ