10 Reacties

8 maanden geleden

Wij geven vaak een snack komkommer en dan in 4 stukken in de lengte. Ze sabbelt dan het binneste eruit.

8 maanden geleden

Tomaat kan prima zonder tandjes hoor! Als je een langwerpige tomaat in langa partjes snijdt kunnen ze zo het vruchtvlees er af schrapen. Kleine partjes deed onze dochter helemaal in haar mond en vond ik daarom wat spannend met die schil. Verder inderdaad komkommer, gekookte broccoli, wortels, bloemkool, bleekselderij, courgette... noem t maar op, hier gaat alles naar binnen haha

8 maanden geleden

Reactie op Wajomanza

Tomaat kan prima zonder tandjes hoor! Als je een langwerpige tomaat in lang ...
Oh slim, grotere stukken en dan gewoon alleen het vruchtvlees eruit laten eten. Dat is idd slimmer. Kleine partjes ging niet zo lekker hier haha.

8 maanden geleden

Reactie op fietje27

Oh slim, grotere stukken en dan gewoon alleen het vruchtvlees eruit laten e ...
Ken je de app solid starts? Staan veel goeie tips hoe je vast voedsel kan introduceren!

8 maanden geleden

Tomaat kan je ook even kort koken 😊 dan wel even laten afkoelen voor je het geeft, want het wordt best heet

8 maanden geleden

En dan kan je het velletje er ook makkelijk afhalen!

8 maanden geleden

Avocado! Dat hoef je niet te koken, dus dat is lekker snel, is zacht en heel goed qua onverzadigde vetten.

8 maanden geleden

Reactie op berryberry

En dan kan je het velletje er ook makkelijk afhalen!
Slim!!! Want het velletje is denk ik het probleem nog haha

8 maanden geleden

Reactie op R84

Avocado! Dat hoef je niet te koken, dus dat is lekker snel, is zacht en hee ...
Ja goede tip! Ik twijfel alleen of hij dat lust maar ik ga het proberen. Vroeger met oefenhapjes spuugde hij dat uit 🤣 maar wie weet, we zijn alweer even verder

8 maanden geleden

Reactie op berryberry

Tomaat kan je ook even kort koken 😊 dan wel even laten afkoelen voor je he ...
Echt koken hoeft nog niet eens. Even een minuutje weken in water uit een quooker of waterkoker is al genoeg.