496 Reacties

één jaar geleden

Oh, fijn een echo topic! Wij hebben onze eerste echo 22 september… ik hoop zo hard dat alles oké is 🍀. Ben nu 39 en we hebben er drie jaar over gedaan. Ben nu 6+3 weken zwanger. Dit voelt zo bijzonder 😍. Tegelijkertijd maak ik me wel wat zorgen dus na de eerste echo hoop ik dat dit beter zal zijn xxx

één jaar geleden

Wij hebben 22 september onze 1ste echo. Erg spannend allemaal. Na 3 jaar en 4 vroege miskramen zijn wij nu 6+3 week zwanger van onze 1ste ivf behandeling💞

één jaar geleden

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat de tijd dan ineens super langzaam 😅

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat ...
Zeg dat wel. 😵‍💫

één jaar geleden

Wij hebben 10 oktober onze eerste echo! Wat zal de tijd langzaam gaan🙈 ik denk dat ik nu pas 4 weken ben. Heb idee dat mijn eisprong wat later is geweest . Maar met de echo weten we het zeker..

één jaar geleden

Hier 6+4 weken zwanger… 27 september de eerste echo… we kunnen niet wachten! Wel zo onzeker… bij de eerste was ik hartstikke ziek en had ik ongeveer alle symptomen, nu… helemaal niks! Genieten zou je zeggen, maar ik vind het erg moeilijk omdat ik er ook erg onzeker van wordt… hopelijk de 27e een mooie echo!

één jaar geleden

Sind vanochtend heb ik steeds rechtsonderaan wat steken, niets heel extreem maar steeds op dezelfde plaats… zoals hierboven gezegd hebben wij 22 september pas de eerste echo… ik maak me toch wat zorgen. Nog iemand hier ervaring mee? X

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Sind vanochtend heb ik steeds rechtsonderaan wat steken, niets heel extreem ...
Hier heb ik geen ervaring mee maar zouden het wellicht je banden kunnen zijn die wat ruimte maken

één jaar geleden

Eerste echo afgelopen donderdag gehad met precies 7 weken. 12 oktober de termijnecho

één jaar geleden

Reactie op EmmaCo

Hier 6+4 weken zwanger… 27 september de eerste echo… we kunnen niet wachten ...
Ze zeggen dat je bij een meisje misselijker kan zijn dan bij een jongetje omdat je dan over het algemeen meer hcg maakt. Maar idd spannend het wachten tot de eerste echo!

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Sind vanochtend heb ik steeds rechtsonderaan wat steken, niets heel extreem ...
Ik heb er zelf ook wat last van, niet heel frequent maar zo nu en dan (5 weken 6 dagen zwanger als het goed is, 30 september vroege echo). De verloskundige zei bij mij dat dit inderdaad kan zijn de baarmoeder die groeit en meer plek gaat innemen. Ze gaf aan dat het pas zorgelijk is icm bloedverlies, of als het aanhoudend is/steeds erger wordt. Maar het blijf natuurlijk spannend, je wil zo graag dat alles goed gaat dat alles wat je daar voelt je er extra op gaat letten. Ik probeer steeds maar te denken dat de kans dat alles wel goed gaat veel groter is dan dat het mis gaat

één jaar geleden

14 oktober de eerst echo gehad. Wat was het spannend. Na ruim 2 jaar nu 7+5 weken zwanger

één jaar geleden

Reactie op Elisabeth0509

14 oktober de eerst echo gehad. Wat was het spannend. Na ruim 2 jaar nu 7+5 ...
Ik denk dat je 14 september bedoeld? Gefeliciteerd wat leuk.

één jaar geleden

Reactie op fredkroket123

Ik heb er zelf ook wat last van, niet heel frequent maar zo nu en dan (5 we ...
Bedankt voor je reactie! Het is wel al de hele dag maar de steken zijn niet continu maar dus wel de hele dag door even daar, weer weg en dan weer terug 😉… voor de rest heb ik geen andere klachten. Voor de zekerheid toch net even gebeld met mijn gynaecoloog en ik mag maandag avond al gaan ipv donderdag zodat ik hopelijk wat geruster ben. We gaan nog niet zoveel kunnen zien want ben dan pas 6+5 weken maar het vruchtzakje zien we dan dus wel het hartje zouden we ook moeten zien kloppen. Hopelijk dus alles goed! 🍀❤️

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Bedankt voor je reactie! Het is wel al de hele dag maar de steken zijn niet ...
Wat fijn dat je eerder mag komen voor een echo😃 prettig dat ze je oo die manier dan willen gerust stellen 🍀

één jaar geleden

Reactie op Marjan

Wat fijn dat je eerder mag komen voor een echo😃 prettig dat ze je oo die m ...
Ja zeker!! Ik hoop dat ik dan bij jullie mag terugkomen met goed nieuws maar het is idd heel fijn 🥰

één jaar geleden

Reactie op fredkroket123

Ze zeggen dat je bij een meisje misselijker kan zijn dan bij een jongetje o ...
Wellicht klopt het! De eerste was idd een meisje… we wachten af…🙏🏼

één jaar geleden

In juni buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad van 8 weken. Eileider verwijderd ect.. en nu weer zwanger! 💚 Ik was ook heel zenuwachtig voor me 1e echo! Die heb ik afgelopen maandag gehad en vruchtzakje en embryo gezien op de goede plek! Hierbij was ik 6+1 alleen nog geen hartactie gezien! Aankomende woensdag weer terug dan ben ik 7+3 en hopen op een 💚 hier bij ben ik nu weer zenuwachtig

één jaar geleden

Reactie op EmmaCo

Hier 6+4 weken zwanger… 27 september de eerste echo… we kunnen niet wachten ...
Hier the same!! Even ver als jij en 26e de echo. Vorige zwangerschap kotsmisselijkkk en nu echt nog niksss gewoon

één jaar geleden

Wij hadden donderdag onze eerste echo🥰❤️ zo speciaal! Ik was toen 7+2 en er was een krachtig kloppend hartje 😍🙏