496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op chantellie

Eerste echo, 6 weken precies. hartje klopt!!! ❤️
Wij zijn even ver !😊 ik heb woensdag de echo , jij bent dan ook 26 mei uitgerekend toch?

één jaar geleden

Morgen contact opnemen met de verloskundige. Ik ben denk 6 weken. Maar is afwachten. Benieuwd wanneet de 1e echo zal zijn 🤗

één jaar geleden

Reactie op whitneyxo

Ik heb straks om half 5 me 2de echo ik hoooop dat ik nu wel kloppend hartje ...
Was de echo goed?

één jaar geleden

Vamiddag me 3e echo gehad, de 9 weken echo! Ben 2 dagen terug gezet! Maar verder alles goed met de kleine, groeit mooi dus dat was fijn om te zien.💚 Allemaal informatie gehad en volgende echo over 2 weken weer! Kan niet wachten 🥰

één jaar geleden

Duidelijk hartje te zien. ( krijg extra echo's ivb cyste) maar groeit als kool.

één jaar geleden

Vanmiddag onze eerste echo gehad met een kloppend hartje! 6+3 weken 🥰

één jaar geleden

Vandaag onze eerste echo gehad de verloskundige zegt 6+6, met een vraagteken want volgens haar kan ze het nog niet goed berekenen dit gebeurt 31 oktober dan hebben we een termijn echo.🤩🥰 Maar wel een heel stevig kloppend hartje mogen bewonderen. Meerdere dames die de echo(filmpjes)op een usb mee hebben gekregen? 🤰🏼🥰

één jaar geleden

Reactie op mamapris

Vandaag onze eerste echo gehad de verloskundige zegt 6+6, met een vraagteke ...
Dus je bent dan een weekje teruggezet? Ik krijg mijn foto’s en filmpjes via een app waarna ik ze kan downloaden 🥰❤️

één jaar geleden

Gisteren m'n eerste echo gehad 😍 uitgerekend 27 mei 2023 😍

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Dus je bent dan een weekje teruggezet? Ik krijg mijn foto’s en filmpjes v ...
Ja hebben wij ook gekregen

één jaar geleden

Morgen eerste echo, ik ben super zenuwachtig en onzeker gezien ik 2 jaar geleden een IUVD heb gehad... En waarschijnlijk zal ik na morgen nog steeds onzeker blijven, gezien de vorige ervaring.. maar ik hoop morgen geen afwijkingen te zien, dat zou wel helpend zijn 🤞🏽🙏🏽

één jaar geleden

Reactie op FirstTimer

Morgen eerste echo, ik ben super zenuwachtig en onzeker gezien ik 2 jaar ge ...
Ik zal heel hard voor je duimen🙏

één jaar geleden

Al die mooie echo's!! Morgen eerst afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing omdat ik diabetes type 2 heb. Hopelijk krijg ik snel een echo!!

één jaar geleden

Gisteren een vroege echo gehad met 7+2 hebben een mooi hartje zien kloppen! Alleen nu twijfelde of ze nog een tweede zag.. dus blijft spannend voor de volgende echo

één jaar geleden

Hoi allemaal. Mooi om alle echo’s te zien. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik lees dat heel veel van jullie een vroege echo doen. Mijn eerste echo staat gepland voor 11 weken. Zijn er meer die dat ook zo hebben? Ik ga vandaag trouwens voor het eerst naar de verloskundige, ben benieuwd!

één jaar geleden

Ivm mijn miskraam vorig jaar mocht ik gisteren voor mijn eerste echo. Wat duurde de 3 weken aftellen lang! Zelf dacht ik ( weet de eisprong ) op week 7 te zitten maar ben voor nu terug gezet naar in ieder geval net 6 weken. Maar, wel een kloppend hartje en dat is voor nu het belangrijkste. Volgende week terug en dan kijken of het gegroeid is 🥰

één jaar geleden

Echo gehad! Kloppend hartje te zien ♥️ drie dagen vooruit gezet: 8 + 3 wk. Hij/zij doet het goed ✨

één jaar geleden

Ja! Vandaag de eerste echo gehad. 7+6! Precies wat ik dacht. Super blij:)

één jaar geleden

Reactie op Tweedekindje

Ja! Vandaag de eerste echo gehad. 7+6! Precies wat ik dacht. Super blij:)
Wat fijn Gefeliciteerd en een mooi knipperlichten gezien🤗

één jaar geleden

Reactie op Valerie2022

Wat fijn Gefeliciteerd en een mooi knipperlichten gezien🤗
Ja zeker. Hartje klopte mooi