496 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik maak me druk om mijn termijn echo morgen met precies 11 weken. Ik ben sinds twee weken niet meer misselijk en ook mijn borsten doen geen pijn meer. Daarmee dus geen kwaaltjes en nog niks aan mijn buik te zien. Iemand die dat ook had en het kindje gewoon goed geroeid was??

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babywens13

Ik maak me druk om mijn termijn echo morgen met precies 11 weken. Ik ben si ...
Ja hier ook gehad bij de eerste. Ineens van de een op andere dag, en met 12 weken ineens een bloeding, kon na 4 uur stressen terecht toen en gelukkig was er niks aan de hand. Nu is alleen met 11 weken 't pijn van m'n borsten gestopt. Nog wel misselijk, maar ook dat kan ineens over zijn.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sprookje

Ja hier ook gehad bij de eerste. Ineens van de een op andere dag, en met 12 ...
Fijn zo鈥檔 berichtje te lezen. Dat heeft me een beetje doen geruststellen

茅茅n jaar geleden

Net termijnecho gehad, alles zag er goed uit! Uitgerekende datum is 19 mei geworden (dacht zelf 20/21 mei)

茅茅n jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad! Maar baby lag niet in de juiste positie dus maandag terug :( Wel fijn om te zien dat alles goed gaat

茅茅n jaar geleden

Gisteren termijnecho gehad. Hij of zij was flink aan het bewegen!

茅茅n jaar geleden

Ben ik de enige die nog ruim voor de termijnecho zit, 8 nov. Van de week een bloeding gehad, helder rood, en daarbij ook buikkrampen. Mijn borsten zijn minder opgezet, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn. Ik zie enorm op tegen de echo en vind het heel spannend. Vk van de week al gebeld en mijn zorgen uitgesproken, maar omdat het pas de 5+6 was kunnen ze natuurlijk niks doen en betekenen. Enige advies was volgende week nog een keer testen en bij echte grote zorgen weer bellen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ElisePL

Ben ik de enige die nog ruim voor de termijnecho zit, 8 nov. Van de week e ...
Ik denk dat het verschil komt omdat je in geboorte club mei 2023 zit.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ElisePL

Ben ik de enige die nog ruim voor de termijnecho zit, 8 nov. Van de week e ...
Ik heb ook 7 november pas mijn termijnecho. Zelf uitgerekend op 29 mei, maar ik ben door verloskundige op 4 juni gezet voorlopig...

茅茅n jaar geleden

Vandaag weer even gespiekt.. precies 10 weken馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Ik denk dat het verschil komt omdat je in geboorte club mei 2023 zit.
O wat dom van mij馃ぃ馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op ElisePL

O wat dom van mij馃ぃ馃槄
Kan gebeuren! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Wij zijn ook zo enorm blij dat wij gister de kleine weer mochten bewonderen. Dit met 6 weken al mogen doen maar toen lag de kleine uk er niet goed voor dus was hij/zij niet zo goed te zien. Was wel even schrikken hoe groot het nu al was ondanks alle andere echo's die ik hier al voorbij heb zien komen. We zijn nu al zo enorm verliefd op de kleine鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Niptest uitslag gehad en die was gelukkig goed! Ons kleintje is dus goed gekeurd 馃挌 wat een onzekerheid valt dan van je schouder zeg! Zo blij 馃挌 volgende week 13/14 weken echo en die week erop geslacht echo! 馃挋馃挅 kan niet wachten 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mooon12

Niptest uitslag gehad en die was gelukkig goed! Ons kleintje is dus goed ge ...
Wat ontzettend fijn! Is toch een hele zorg die van je schouders valt 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mooon12

Niptest uitslag gehad en die was gelukkig goed! Ons kleintje is dus goed ge ...
Wat fijn, gefeliciteerd! 馃グ geniet van het mooie nieuws en de komende echo's 馃槃 Wij zijn nog in afwachting van de uitsla, afgelopen vrijdag geprikt dus hoop eind deze week uitslag. Zit ook behoorlijk in de zenuwen!

茅茅n jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad en alles zag er goed uit! Deze keer ook niet alleen het hartje gezien, maar ook gehoord, zo bijzonder 馃槏 Aan de hand van de vorige echo zou ik 11 weken zijn vandaag, maar deze echo gaf 11+2 aan en de verloskundige heeft de uitgerekende datun zelfs nog een dag vooruit gezet, dus ben 11+3 nu. In totaal nu al 6 dagen vooruit gezet dus, maar dat vind ik helemaal niet erg, want dan kan ik het tenminste ook sneller vertellen 馃構 Nu al zin in de 13-weken echo! 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eva-Cath

Vandaag de termijnecho gehad en alles zag er goed uit! Deze keer ook niet a ...
Je ziet bij het hoofd ook een handje en verderop een beentje omhoog, zo schattig 馃槏

茅茅n jaar geleden

Ik heb vandaag op 11+2 de termijn echo. Met 9+2 weken heb ik op eigen verzoek om een echo gevraagd omdat ik bang was dat het niet goed zat. Mijn VK heeft toen ook aangegeven dat ik 2 keer een goede echo heb gehad en dat de kans dat het nu nog mis zou gaan bijna niet aanwezig is. Toch ben ik vandaag opnieuw enorm zenuwachtig 馃檴馃檴馃檴 hopelijk zien we toch weer een goed sterk kloppend hartje en mogen we hem vandaag ook eens horen 馃槆馃グ

茅茅n jaar geleden

鉂わ笍馃挋 alles was goed! 1 dag vooruit gezet! 11+3. Wel kloppend hartje gezien maar nog niet gehoord.