496 Reacties

茅茅n jaar geleden

Gisteren de 13 weken echo met 13+5 gehad en wauw wat blijft dit mooi! Kleintje was lekker aan het duimen en het de verloskundige lekker lastig aan het maken 馃き馃き precies zoals de vorige zwangerschap een lekker eigenwijs guppie 馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lala2003

Vandaag 13 weken echo gehad. Alles zeg er top uit en oef een last minder... ...
Iemand een gokje, girl or boy?

茅茅n jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad en wederom een bewegend kindje met kloppend hartje gezien 鉂わ笍 11 weken nu, 1-6 uitgerekend maar het zal met 39 weken een keizersnede worden, dus een mei baby 馃グ

茅茅n jaar geleden

Echo gehad 14+1. Wij weten het niet meer iedereen zegt wat verschillend. Wat denken jullie jongen of meisje?! Baby lag met deze echo totaal niet goed om het te zien dit is ook het enige duidelijke beeld wat we hebben..

茅茅n jaar geleden

Ik ga pas op 12 weken mijn eerste echo laten doen, heb er alle vertrouwen in dat het goed zit en heb alle vertrouwen in mezelf en mijn lichaam, wat komt dat komt. Wil ook enkel de hoognodige echo's en onderzoeken. Ik ben nu 8w+1. Nog eventjes afwachten. 馃ぐ馃徑

茅茅n jaar geleden

Ik wens jullie sterkte 馃挌

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaVanHannah

Gisteren de 13 weken echo met 13+5 gehad en wauw wat blijft dit mooi! Klein ...
Ooh wat een prachtige foto!! 馃珷馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bovanwd

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat ...
Ik ben ook 17mei uitgerekend! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ledh1997

Ik ben ook 17mei uitgerekend! 馃槉
Inmiddels is mijn uitgerekende datum vastgesteld op 20 mei 馃槆

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaVanHannah

Gisteren de 13 weken echo met 13+5 gehad en wauw wat blijft dit mooi! Klein ...
Wat grappig! Bekende verloskundige 馃檭

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Wat grappig! Bekende verloskundige 馃檭
Haha ja h猫 zie hem vaker voorbij komen Hihi! ik vind het ook vooral een hele fijne verloskundige 馃き馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaVanHannah

Haha ja h猫 zie hem vaker voorbij komen Hihi! ik vind het ook vooral een he ...
Ja zeker een fijne verloskundige!

茅茅n jaar geleden

Net een mooie 13 weken echo gehad, jippie! Alles goed. Ik ben toch wel heel benieuwd naar het geslacht. Durven jullie te raden?

茅茅n jaar geleden

Gisteren de 13 weken echo gehad met 14+2 dagen. Alles was perfect. Ze had een vermoeiende wat is is maar mocht het ons niet vertellen 馃様. Wat flauw, stomme regels.

茅茅n jaar geleden

Wij hadden vandaag een goede 13 weken echo馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandaag een pretecho gedaan met 13+5 voor het geslacht. We krijgen een meisje! 馃グ馃挆 Morgen de echte 13 wekenecho, maar nu stiekem al een beetje kunnen zien dat alles er goed uitziet 馃槉

茅茅n jaar geleden

Wij hebben vandaag ook een goede 13-weken echo gehad. Lekker beweeglijk kindje en alles zag er goed uit 馃グ

茅茅n jaar geleden

Mijn 13 weken echo, helemaal goedgekeurd. 馃馃惢

茅茅n jaar geleden

Hier vanmorgen ook een goede 13 weken echo gehad 馃グ zo mooi en leuk om de kleine weer te zien, hij/zij was ook weer lekker beweeglijk. Als verrassing zette de echoscopiste zelfs heel even de 3d echo aan voor een extra kijkje, zo leuk en bijzonder om te zien 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

gisteren een goede 13 weken echo gehad :D liet wel liever z鈥檔 hartje niet horen haha, draaide zich telkens weg 馃槀