496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Imenn

Hier the same!! Even ver als jij en 26e de echo. Vorige zwangerschap kotsmi ...
Fijn om te lezen dat ik hier niet de enige in ben… wordt er zo onzeker van! Voel me ook helemaal niet zwanger en genieten van het idee lukt ook nog niet echt. Voel jij je ook zo ‘gewoon’?

één jaar geleden

Reactie op Miracle86

Wij hadden donderdag onze eerste echo🥰❤️ zo speciaal! Ik was toen 7+2 en e ...
Wat fijn zeg! Ik hoop dat ik dat ook mag zien aankomende woensdag 🤞🙏

één jaar geleden

Reactie op Miracle86

Wij hadden donderdag onze eerste echo🥰❤️ zo speciaal! Ik was toen 7+2 en e ...
Aah zo mooi! Ik heb mijn echo ook gehad met 7+2. Heb jij het hartje ook gehoord? Wij alleen gezien namelijk en ben t achteraf ook vergeten te vragen

één jaar geleden

Hallo meiden, Ik mag me ook aansluiten bij dit forum. Volgens mijn berekening ben ik nu 5 weken zwanger van onze 1e na een traject van 2 jaar. Nu ben ik normaal erg zeker van me zaak maar sinds gisteren voel ik de plopjes niet meer, tepels zijn ook niet meer zo pijnlijk en voel me alleen iets moe maar niet overdreven. Totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben! Herkent iemand dit? Ik heb m'n gynaecoloog al een bericht gedaan om de echo naar voren te plannen zodat ik misschien wat gerustgesteld ben. Liefs

één jaar geleden

Reactie op moni-

Aah zo mooi! Ik heb mijn echo ook gehad met 7+2. Heb jij het hartje ook geh ...
Nee alleen zien kloppen! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mmwj

Hallo meiden, Ik mag me ook aansluiten bij dit forum. Volgens mijn bereken ...
Maar is het erg als je geen plopjes meer hoort? Ik voelde plopjes ook toen ik niet zwanger was 🙈 nu voelde ik ze soms ook maar echt niet elke dag. Maar als je wat onzeker bent dan snap ik wel dat je de echo wel eerder wilt.

één jaar geleden

17 mei uitgerekend, 23 september onze 2e echo

één jaar geleden

Reactie op EmmaCo

Fijn om te lezen dat ik hier niet de enige in ben… wordt er zo onzeker van! ...
Elke zwangerschap is anders . Bij mijn andere 3 heb ik Me nooit echt zwanger gevoeld 😅 nooit misselijk geweest en zijn nu 15 11 en 7 . Bij deze ben ik wel misselijk heel moe en echt geen eet lust . Zou me er niet heel druk om maken en gewoon lekker genieten van wat gaat komen 😉 maar snap je wel

één jaar geleden

Reactie op EmmaCo

Wellicht klopt het! De eerste was idd een meisje… we wachten af…🙏🏼
Help het je hopen , mijn oudste 2 zijn meiden en nooit misselijk van geweest en van mijn zoontje ook niet 😊

één jaar geleden

Morgen de tweede echo bij 8 weken 🥰 eerste echo bij 6+5 gehad vanwege een eerdere miskraam.. ik kijk echt weer uit naar morgen 😍

één jaar geleden

Reactie op Romy242

Morgen de tweede echo bij 8 weken 🥰 eerste echo bij 6+5 gehad vanwege een ...
Heerlijk om weer te zien heh! Ik moet woensdag weer dan ben ik 7+3 en dan hoop ik echt een hartje 💚 te zien

één jaar geleden

Reactie op Mooon12

Heerlijk om weer te zien heh! Ik moet woensdag weer dan ben ik 7+3 en dan h ...
Oooh leuk! Echt iets om naar uit te kijken 😊

één jaar geleden

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws gekomen is? Wij hadden afgelopen donderdag onze eerste echo met 7+2. Op de echo was een zwangerschap te zien van ongeveer 6 weken, met een kloppend hartje dat ook overeen kwam met 6 weken en een ietsje te groot dooierzakje. Ik ben 100% zeker van mijn termijn, de gyn gaf ons daarom het verdict dat het hartje 95% zeker zal stoppen met kloppen in de komende week/weken. Ik ben een beetje bang voor wat we kunnen verwachten in de komende tijd en voel natuurlijk rouw voor het babytje dat er niet zal komen. Ik wens jullie allemaal een mooie echo en zwangerschap toe ♥️

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
De echo

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Wat verdrietig nieuws! Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd ❤️

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Veel sterkte!🤍

één jaar geleden

Ow wat een ontzettend k..bericht. Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe bij het verwerken van dit verlies💖 geef je zelf de tijd en de ruimte voor je gevoelens

één jaar geleden

Reactie op Marjan

Ow wat een ontzettend k..bericht. Ik wens jullie heel veel kracht en liefde ...
@luckyme

één jaar geleden

Eerste echo met 6+3 afgelopen woensdag. Mooi kloppend hartje gezien!

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Ahh heel veel sterkte 🍀