496 Reacties

één jaar geleden

13 weken echo met 14+1. Ennnn ze heeft haar vermoedens bekend gemaaakt😳😳😳

één jaar geleden

Reactie op chantellie

13 weken echo met 14+1. Ennnn ze heeft haar vermoedens bekend gemaaakt😳😳� ...
Oh wat leuk, en wat zijn die vermoedens? 😉 of wil je dat liever voor jezelf houden.. hier ook een goede echo vandaag met 13 weken.. maar niet naar de nub gevraagd.. was ook een figuur die daar geen antwoord op zou geven.. Zovan we zijn hier voor een medische echo.. wij gaan t over 6 weekjes horen… m’n vriend wil t graag weten.. ik had de verrassing leuk gevonden gezien we al een jongen en een meisje hebben

één jaar geleden

Ons mopje vandaag goedgekeurd tijdens de 13 weken echo en de NIPT was ook goed ❤️

één jaar geleden

Wat denken jullie?😊 13w echo, toevallig tijdens het filmen heb ik hier een screenshot van gemaakt. Ze liet de beentjes zien.. 🙈

één jaar geleden

Reactie op xboysmamax

Wat denken jullie?😊 13w echo, toevallig tijdens het filmen heb ik hier een ...
Jongetje denk ik 🩵

één jaar geleden

Dag dames, Wat leuk om te lezen hoe het allemaal gaat met jullie. En wat een mooie echo's heb ik voorbij zien komen. Na voor ons gevoel eeuwen lang te hebben gewacht hebben wij gister met 14.3 ook de 13 weken echo gehad. Alles was goed!

één jaar geleden

Reactie op xboysmamax

Wat denken jullie?😊 13w echo, toevallig tijdens het filmen heb ik hier een ...
Jongen, geen twijfel 🤣

één jaar geleden

Reactie op s aarts

Niemand durft te raden ☹️ 💙💓? Wie o wie durft het aan?
Hoeveel weken was deze echo?

één jaar geleden

Wie wil gokje wagen ?😊 13+6!

één jaar geleden

Wij krijgen een meid💓💓💓

één jaar geleden

Hier 7+5 weken. Komende maandag hebben we onze eerste scan. Wat gaat de tijd ineens zooo traaag!

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Wat een naar nieuws! Heel veel sterkte voor jullie allebei!

één jaar geleden

Reactie op digidyon

Hoeveel weken was deze echo?
Het is een meid💓🥰

één jaar geleden

18w nu 🥰 Gezichtje mooi op beeld!

één jaar geleden

Vanavond weer een echo gehad. Was de bedoeling dat het een pretecho zou zijn, maar omdat ik vanochtend ineens onverwachts verontrustend bloedverlies had, is deze door mijn vk omgezet naar een medische echo om alles even goed te dubbelchecken. Gelukkig was alles helemaal goed met de kleine (en met mij) en zag alles er goed uit, maar het was natuurlijk wel even schrikken. Uiteindelijk gerust gesteld naar huis gegaan met uiteraard weer een paar mooie echo's van ons kleine wondertje ❤️❤️

één jaar geleden

Wij hebben volgend weekend gender reveal ivm schoonouders op vakantie Ik heb sterk het gevoel dat we een jongetje krijgen.. wie wilt een gokje wagen

één jaar geleden

Vandaag geslachtsbepaling echo gehad! We krijgen een zoon! We zijn helemaal in de wolken!🥰

één jaar geleden

Reactie op Pippertje

Vandaag geslachtsbepaling echo gehad! We krijgen een zoon! We zijn helemaal ...
Gefeliciteerd:) wij hebben volgende week de 20 weken echo. Zo zin in :) ben zo benieuwd.

één jaar geleden

Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Onze kleine man is helemaal goedgekeurd 💙💙💙

één jaar geleden

Gisteren met 17 weken een vroege 3/4D gedaan, zo bijzonder om te zien. 💙