496 Reacties

茅茅n jaar geleden

Maandag de 20 weken echo gehad, alles helemaal goed. We weten het geslacht niet, maar iemand die een gokje wil wagen 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op HeleenDekker

Maandag de 20 weken echo gehad, alles helemaal goed. We weten het geslacht ...
Geen geslacht op te zien, wil je het geslacht niet weten dat ze het niet gezegd hebben?

茅茅n jaar geleden

Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles is weer goed, alleen met 32 weken een extra echo omdat de placenta dicht bij de uitgang ligt. Ze gaf aan dat dit bij 32 weken meestal niet meer het geval is. Iemand hier ervaring mee? Ondertussen genieten van de bewegingen van de kleine meid in mijn buik 馃挅

茅茅n jaar geleden

Reactie op RJumper

Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles is weer goed, alleen met 32 weken ee ...
Had ik bij mijn dochter ook en was uiteindelijk ook gewoon omhoog gegroeid en geen probleem

茅茅n jaar geleden

Onze 2 kleintjes zijn ook helemaal goed gekeurd gisteren bij de 20 weken echo馃グ. Allebei lekker beweegelijk wat soms wel en soms niet hielp bij het maken van de echo 馃き Helaas wel erachter gekomen dat mijn baarmoedermond iets verkort is dus nu beslissen wat ik wil doen. Niets, progesteron inbrengen of meedoen met een studie (progesteron VS pessarium). Maandag over de keuze die ik maak. Gelukkig niet in die mate ernstig dat ze zich zorgen maken of dat ik bedrust moet hebben of iets.

茅茅n jaar geleden

Pff meer moeders die geen gedult hebben haha. Zou eerst 20 dec met precies 19 weken de echo krijgen. Nu is hij verplaatst naar de 31ste. ( 21.5) dus nog 14 dagen ipv 3 wachten tot we weten wat het is haha.

茅茅n jaar geleden

Reactie op l4G

Had ik bij mijn dochter ook en was uiteindelijk ook gewoon omhoog gegroeid ...
O fijn om te horen 馃檪.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lyanne87

Pff meer moeders die geen gedult hebben haha. Zou eerst 20 dec met precies ...
Duurt lang h猫! Hier ook met 21+5 de 20 weken echo, wel pas 2 januari. Weet het geslacht wel al, maar vind gewoon heel de echo rete spannend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op RJumper

Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles is weer goed, alleen met 32 weken ee ...
Geen ervaring mee maar het is inderdaad zo dat als je baarmoeder groeit de placenta nog naar boven schuift

茅茅n jaar geleden

Reactie op RJumper

Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles is weer goed, alleen met 32 weken ee ...
Ja, ik had het zelfde. Ik had op de 20 weken echo dat de placenta 1 cm te ver naar beneden lag. Bij de extra echo was bij mij toen alles goed. Hoop dat ook bij jou het geval zo zal zijn

茅茅n jaar geleden

Wij kregen een 馃憤 dikke duim van mevrouw. 20 weken echo gehad en alles is goed. Heel bewegelijk kind. Was weer fijn om te zien. Het is nog steeds behoorlijk onwerkelijk allemaal en het kwartje is ook nog steeds niet gevallen.

茅茅n jaar geleden

Hier een blije en drukke baby bij de 20 weken echo馃グ

茅茅n jaar geleden

Vanmorgen weer heerlijk mogen genieten bij de 20 weken echo. Je was lekker ondeugend en druk(zoals je zus ook is/was) en maakte het de verloskundige niet makkelijk want je wou je gezichtje echt niet laten zien 馃き heerlijk diep verstopt met je neusje onder de voorliggende placenta 馃グ maar wat ben je nu al perfect 馃馃懚馃徏

茅茅n jaar geleden

Reactie op RJumper

Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles is weer goed, alleen met 32 weken ee ...
Ik kreeg dit vandaag ook te horen, ik ken meerdere mensen die dit hadden en waarbij het allemaal voor de bevalling was opgelost!

茅茅n jaar geleden

Vanmorgen een goede 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en het was weer heerlijk om de kleine even te zien 馃グ fijn om zo de kerstdagen in te kunnen!

茅茅n jaar geleden

Ik kreeg dit vandaag ook te horen, ik ken meerdere mensen die dit hadden en ...
Ik heb dit momenteel ook, 1 cm van de bmm. Voor de dames die dit ook hebben of hadden. Hebben jullie een advies gekregen over wel/niet vrijen? De gyn heeft hier bij mij niets over gezegd, maar ik lees vanalles over grotere kans op bloedverlies etc en ben nu zelf toch wat huiverig. Ook omdat ik rhesus negatief ben en dan meteen voor mijn anti-rhesus prik moet...

茅茅n jaar geleden

Reactie op HollyJolly

Ik heb dit momenteel ook, 1 cm van de bmm. Voor de dames die dit ook hebben ...
Ik heb geen adviezen verder gehad. Alleen om met 32 weken een nieuwe echo te maken.

茅茅n jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad en ons kleintje doet het erg goed馃槏

茅茅n jaar geleden

Vanochtend een goede 20-weken echo gehad. De kleine is helemaal goedgekeurd, zo fijn 馃グ We weten nu ook wat het wordt, maar we gaan het niemand vertellen, dus ik oefen alvast door het hier ook niet te zeggen. Anders ga ik me zo nog een keer verspreken 馃槄馃檲 Nu begint de lastige klus om een naam te bedenken, haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eva-Cath

Vanochtend een goede 20-weken echo gehad. De kleine is helemaal goedgekeurd ...
Wat super wij ook vanochtend 20w echo de kleine uk deed t ook perfect 鉂わ笍 zo dankbaar 馃ス wij krijgen een tweede boy 馃槏 lijkt me heel lastig om het niet te zeggen haha zouden wij bij de eerste ook doen maar dat was mislukt 馃槀