496 Reacties

één jaar geleden

Wij vanmiddag de 20 wekenecho gehad. Heb veel moeten bewegen enzo omdat mevrouw er steeds niet goed voor lag maar tis uiteindelijk gelukt 🙈. Zijn echt een uur binnen geweest ofzo haha Dr voetjes zijn wat dik en daar laat ze voor de zekerheid iemand naar kijken, maar verder was alles goed 👌

één jaar geleden

Even heel trots mijn goede 20 weken echo showen! 🥰 ik was stik nerveus. Ze zei alleen een groot hoofdje, toen ze naar papa keek zei ze : ze heeft jou hoofdje, niet beledigend bedoeld 🤣

één jaar geleden

Vandaag mocht ik langskomen omdat ze een nieuw apparaat wilde testen. Onwijs blij met de resultaten. 20+2 💙

één jaar geleden

Misschien een gekke vraag maar dit is een echo van het geslacht met 19 weken. Ik ken het geslacht van een meisje altijd als 3 streepjes maar ik tel er 5. Iemand een idee hoe ik het moet zien of tel ik gewoon gek? 🙈 ik was ervan overtuigd dat het een jongen was, nu eigenlijk nog steeds omdat ik het zo zeker wist haha. Dus ik ga het nog een keer laten checken 😂.

één jaar geleden

Reactie op mamavantweeXM

Misschien een gekke vraag maar dit is een echo van het geslacht met 19 weke ...
Als het een jongen zou zijn, zie je echt heel duidelijk een piemel en een balzak hoor.. en echogolven laten niet altijd precies zien wat je verwacht, wij krijgen ook een meisje, ik zal mijn foto ook plaatsen. Zie ik ook minder goed die ‘hamburger’ in… maar de echoscopiste zei duidelijk dit is 99% zeker een meisje.. alsin 100% zegt ze nooit

één jaar geleden

Een meisje… 💗 en we hebben al een zoon en een dochter 🥰

één jaar geleden

Reactie op mamavantweeXM

Misschien een gekke vraag maar dit is een echo van het geslacht met 19 weke ...
Dit is de echo van mn dochter en zie niet veel verschil hoor 😅. En heb as zaterdag al 2 jaar de bevestiging dat ze echt een meisje is 🤭🤭

één jaar geleden

Reactie op mamavantweeXM

Misschien een gekke vraag maar dit is een echo van het geslacht met 19 weke ...
Na, dit is de echo van ons. We krijgen een jongetje 😍 duidelijk een piemeltje met ballen. Denk dat als je het langs elkaar houdt je het verschil ziet.

één jaar geleden

Reactie op Babymei23

Girl💓

één jaar geleden

Benieuwd, wat denken jullie dat het geslacht van onze baby is? 💙💗

één jaar geleden

Reactie op Babymei23

Benieuwd, wat denken jullie dat het geslacht van onze baby is? 💙💗
🩷

één jaar geleden

Reactie op Babymei23

Benieuwd, wat denken jullie dat het geslacht van onze baby is? 💙💗
Meisje💖

één jaar geleden

vandaag weer even van jouw lieve snuitje mogen genieten en je bent zo lekker aan het duimen kleine meid! Groei maar heerlijk groot! 👶🏼🎀

één jaar geleden

Wat denken jullie jongen of meisje

één jaar geleden

Vandaag onze kleine meid weer even gezien tijdens een pretecho, vandaag 24+1 wk zwanger 💖 mevrouw was lekker dwars en wilde er niet lekker voor gaan liggen, dus we mogen binnenkort nog een keertje terug voor een herkansing. Toch heerlijk kunnen genieten van ons meisje 🥰

één jaar geleden

Hi dames, ik heb voor 13/2 een 6D echo gepland staan, iemand hier ervaring mee? Ik begreep dat ik eerst een 3D/4D echo krijg en daarna krijg ik binnen 5 werkdagen de 6D echo thuis gestuurd 😬

één jaar geleden

Benieuwd wie het goed heeft! Roept u maar! Wordt het een jongen of een meisje?

één jaar geleden

Reactie op Row93

Hi dames, ik heb voor 13/2 een 6D echo gepland staan, iemand hier ervaring ...
Wat is een 6D echo? Heb er nog niet eerder van gehoord 🙈 krijg je er dan ook geluid bij oid? 😅🤗 maar nee, dus geen ervaring er mee, haha.Ben wel heel benieuwd nu!

één jaar geleden

Reactie op Mylanette

Wat is een 6D echo? Heb er nog niet eerder van gehoord 🙈 krijg je er dan o ...
Bij een 6D echo mag je het kind eventjes voelen 😜

één jaar geleden

Bij een 6D echo mag je het kind eventjes voelen 😜
🤣 dat zou wat zijn hahaha.