496 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hii dames, ik voel de kleine enorm goed en vaak is dit normaal? Of betekent dat ze te actief is馃榾

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mylanette

Wat is een 6D echo? Heb er nog niet eerder van gehoord 馃檲 krijg je er dan o ...
Haha ik dus ook niet weet eigenlijk totaal niet wat ik nu geboekt heb. Verrassing voor volgende week haha. Ik zal wel een foto delen wanneer ik heb hem gedaan 馃槀

茅茅n jaar geleden

Bij een 6D echo mag je het kind eventjes voelen 馃槣
Hahaha laat dat nog maar even op zich wachten 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op SlnAlya

Hii dames, ik voel de kleine enorm goed en vaak is dit normaal? Of betekent ...
Neehoor, is alleen maar goed! Hier ook een druktemakertje 馃榿

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Neehoor, is alleen maar goed! Hier ook een druktemakertje 馃榿
Heb hier ook, 13 mei uitgerekend, een stiertje qua sterrenbeeld, duidelijk te merken nu al aan het stieren

茅茅n jaar geleden

Reactie op Row93

Haha ik dus ook niet weet eigenlijk totaal niet wat ik nu geboekt heb. Verr ...
Spannend, heel veel plezier alvast! 馃榿

茅茅n jaar geleden

Vandaag een 3D/4D pretecho laten maken. Ze wilde niet echt meewerken 馃槄. Ze verschoof zelfs niet na wat voorzichtig porren en schudden. Het was daarom moeilijk om het gezichtje mooi in beeld te krijgen. Toch was het heel bijzonder om de baby op deze manier te zien. Binnenkort mogen we terug voor een tweede poging. Hopelijk kunnen we haar dan wat beter zien.

茅茅n jaar geleden

Zojuist bij Drs Papa geweest en onwijs blij met de resultaten馃挋

茅茅n jaar geleden

Vandaag met 28+4 een pretecho laten maken. Hij lag lekker lenig met zijn voeten bijna tegen zijn neus aan馃グ馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Row93

Hi dames, ik heb voor 13/2 een 6D echo gepland staan, iemand hier ervaring ...
Heb je een foto van de 6D echo? Ben wel benieuwd. 馃槆

茅茅n jaar geleden

Hebben jullie ervaring? De metingen waren bij ons bij hoofdje en beentje onder gemiddeld en buikje juist boven gemiddeld... Is dat geen gekke verhouding? 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kleinliefwondertje

Hebben jullie ervaring? De metingen waren bij ons bij hoofdje en beentje on ...
Volgens mij niet hoor. Bij ons had ze bij de 20 weken echo een iets groter hoofdje en buikje dan gemiddeld en iets kortere beentjes, maar de echoscopiste gaf aan dat het allemaal nog prima was. Een paar weken later was het hoofdje in omvang weer prima in verhouding. Ze hebben wat ik heb begrepen best wel een grote range van wat als goed bestempeld wordt, dus ik denk niet dat je je al te veel zorgen moet maken. Maar als je twijfelt zou ik het zeker even navragen bij je vk, zij kunnen je vaak wel iets meer informatie geven over de waarden en wat het betekent!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mylanette

Volgens mij niet hoor. Bij ons had ze bij de 20 weken echo een iets groter ...
Overigens gaf de echoscopiste bij mij toen ook aan dat een bovengemiddelde buikomvang betekent dat de kleine het goed bij je heeft en dat de placenta goed z'n werk doet, dus ik zag dat toen maar als compliment 馃

茅茅n jaar geleden

Onze 3d/4d echo bij 26+4 馃┑

茅茅n jaar geleden

Vandaag mochten ze op mij oefenen bij de opleiding echoscopie.. zo leuk 馃グ

茅茅n jaar geleden

Super leuke 3D/4D pretecho laten doen met 26 weken馃槉馃槉

茅茅n jaar geleden

Zo verliefd op onze kleine man 鉂わ笍 Deze echo was met 26 weken. Over 1,5 week gaan we weer kijken, dan alweer 31 weken 鉂わ笍馃グ

茅茅n jaar geleden

Ooooh wat zien die 3D van jullie er mooi uit. Mevrouw wou er net op. Maar ze vertelde dat als in stuit ligging zitten het ook moeilijker is. Maar het blijft een heel schattig plaatje. Lijkt nu al veel op haar grote zus.

茅茅n jaar geleden

Wat zijn ze allemaal verschillend, zo schattig 馃グ die van ons keek heel boos en stak daarna zijn tongetje uit 馃槅

茅茅n jaar geleden

Ik heb de 4/D en 6D echo gedaan 馃槺