496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Row93

Ik heb de 4/D en 6D echo gedaan 😱
Oh wow!!

één jaar geleden

Reactie op Row93

Ik heb de 4/D en 6D echo gedaan 😱
Wow, heel gaaf 😱🥰

één jaar geleden

Reactie op Row93

Ik heb de 4/D en 6D echo gedaan 😱
Wow wat bijzonder!! 🥰

één jaar geleden

31+6 🌸

één jaar geleden

Vanavond met 33+2 een 3D echo gehad. De navelstreng zat er een beetje voor dus mag over 2 weken gratis terugkomen🫶🏼

één jaar geleden

Medisch geworden en krijg nu elke 2 weken een echo. En elke keer doen ze ook maar meteen ff een 3d 🤭🥳 dit is alweer de derde 😆

één jaar geleden

26 weken op deze echo. Ondertussen 33+4.

één jaar geleden

Reactie op Patriciiaa_

26 weken op deze echo. Ondertussen 33+4.
Hee, ik vandaag ook 33+4. Jou do date is dan ook op 13 mei?

één jaar geleden

Hee, ik vandaag ook 33+4. Jou do date is dan ook op 13 mei?
Klopt😊

één jaar geleden

Ze weigert fotogeniek te liggen maar zo krijg je wel leuke echo’s net alsof ze aan het boxen is met beide vuistjes boven het hoofdje ☺️😍

één jaar geleden

Ik heb donderdag onze eerst echo ❤️ na een miskraam en syndroom van Asherman is het toch spannend of deze blijft zitten. Ben nu 5+4

één jaar geleden

Vandaag (35weken) groei echo gehad. Gelukkig alles binnen de normale waarde. En gelijk een 3D echo mee gekregen!! Zo lief.

één jaar geleden

Laatste 3D echo met 35+3🫶🏼 Lekker eigenwijs de hele tijd met je armen voor je gezicht maar toch een mooi plaatje kunnen schieten

één jaar geleden

Eindelijk kan ik hier ook wat posten 🫶 mini me! Vervroegde echo met 6 weken. Hartje klopte en hij of zij zat mooi hoog

MOD

één jaar geleden

Reactie op marjolijnbiesot

Eindelijk kan ik hier ook wat posten 🫶 mini me! Vervroegde echo met 6 weke ...
Hallo, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Alleen heb je dit bericht gepost in de mei2023 groep. Als je je bericht in de juiste geboorteclub post zijn er meer zwangere dames rond dit termijn.

één jaar geleden

Reactie op Row93

Ik heb de 4/D en 6D echo gedaan 😱
Ooh wat mooi allebei, ik wist niet dat bestond. Leuk dat je dit wil delen met ons. Dank je wel! Wat een mooi gezichtje 😍

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat ...
Ik ben ook 17 mei 2023 uitgerekend ! Ik ben nu ontzettend moe ik kan helemaal niks meer doen lopen lukt het niet meer slapen ook niet meer overal pijn! Ik ben nu 37+5 weken

één jaar geleden

Reactie op Celmaira

Ik ben ook 17 mei 2023 uitgerekend ! Ik ben nu ontzettend moe ik kan helema ...
Uiteindelijk was ik op 20-5 uitgerekend. 😂😇 17-5 was een eigen berekening toen. Aankomende donderdag krijg ik een ballon ingebracht. Ik ga 20-5 dan ook niet halen 😇😇

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Uiteindelijk was ik op 20-5 uitgerekend. 😂😇 17-5 was een eigen berekening ...
Ooh maar heb je er voor gekozen? Hoeveel weken ben jij nu?

één jaar geleden

Reactie op Celmaira

Ooh maar heb je er voor gekozen? Hoeveel weken ben jij nu?
Ik ben vandaag 37 weken. Nadat ze iets aan zijn schedel hebben gevonden met de 20 weken echo ben ik medisch geworden. We hebben 15 weken hier best veel stress over gehad. Maar bij de laatste echo 2 weken geleden was het opeens niet meer te zien. We weten nu dus nog steeds niet zeker of hij nu wel of niet een afwijking aan zijn schedeltje heeft, dit zien we pas als hij er is. Omdat de schedelbladen nu nog soort van over elkaar heen kunnen schuiven (ofzo🤷🏼‍♀️) wordt ik met 37+5 weken ingeleid. Just to be sure. Ik moet zeggen dat ik het echt zat ben om zwanger te zijn. Begrijp me niet verkeerd ik vind het trappelen in mijn buik heel fijn maar de kwalen die erbij komen kijken niet leuk. Kwalen: lopen doet pijn. Draaien in bed lukt zo goed als niet meer zonder pijn. Maagzuur 🖕🏼🤦🏼‍♀️ enz. Dus wat dat betreft ben ik blij dat ik wordt ingeleid. 😇