496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy! Fijn voor jullie dat je een mooi kloppend hartje hebt gehoord 😊 ik be ...
Apart want dan zit ik echt in dezelfde situatie. Ook mijn cyclus is regelmatig, ik teste voor mijn nod al positief en heb ook met ovulatie testen getest deze ronde. Ik kan niet van een later moment zwanger zijn geraakt. Het schijnt namelijk gewoon dat er trage en snelle zwemmers zijn. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed dat je verloskundige er zo zeker van is zeker als je een kloppend hartje nog steeds hebt! Is er geen optie om na 2 weken eens terug te gaan voor een echo on te zien of er groei is?

één jaar geleden

Reactie op Jansss

Apart want dan zit ik echt in dezelfde situatie. Ook mijn cyclus is regelma ...
Wanneer had je jouw ovulatie en je eerste positieve test? Ik ben zelf natuurlijk geen gyn, dus ik kan enkel afgaan op wat zij gezegd heeft. In mijn opzoekwerk heb ik ook niet veel positieve uitkomsten gevonden helaas. Bij mij liep het kindje afgelopen donderdag wel 9 dagen achter en waren er nog extra bezwarende zaken zoals het ietsje vergrootte dooierzakje. Donderdagochtend krijg ik opnieuw een echo en zal het hopelijk duidelijker zijn.

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy! Fijn voor jullie dat je een mooi kloppend hartje hebt gehoord 😊 ik be ...
Heeel veel sterkte 😞😢

één jaar geleden

Vandaag 7+5 weken en volgende week woensdag onze eerste echo :) Zwanger van de eerste, dus ben heel benieuwd hoe het gaat zijn!

één jaar geleden

Gisteren onze eerste echo gehad 😍. Ondanks dat het nog net te vroeg was om het hartje te zien kloppen (omdat ik wss een paar dagen minder ver ben als gedacht) zat alles goed! Innesteling is mooi inorde, geen bloedingen , geen kisten op de eierstokken… nu is het aftellen naar volgende week en hopen dat ons kindje mooi gegroeid is en we een kloppend hartje zien 💕❤️ Zo spannend xxx

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Gisteren onze eerste echo gehad 😍. Ondanks dat het nog net te vroeg was om ...
Ahw super om te horen! Ik mocht vorige week maandag en ik was toen 6+1 dus ook te vroeg om een hartje te zien! Nu mag ik morgen 🤞🎀

één jaar geleden

Reactie op Mooon12

Ahw super om te horen! Ik mocht vorige week maandag en ik was toen 6+1 dus ...
Succes!! Gaat zo mooi zijn hè om dat te zien 😍

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Succes!! Gaat zo mooi zijn hè om dat te zien 😍
Ik hoop het! Ik ben morgen 7+3 en hoop zo op een 💚

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Wanneer had je jouw ovulatie en je eerste positieve test? Ik ben zelf natu ...
Ja daar zit wel verschil in denk ik. Maar mijn verloskundige heeft daar helemaal niet naar gevraagd. Tussen mijn ovulatie en eerste (licht) positieve test zaten 10 dagen. Dus ook dat is blijkbaar heel gemiddeld. Hier gaf de echoscopist aan dat het op deze termijn nog zoveel 'inzoomen' is. En eigenlijk is het dan nog heel lastig te meten.. Ben heel benieuwd hoe je echo is donderdag!

één jaar geleden

Gisteren eerste echo gehad 🥰 mooi kloppend hartje gezien. 💞 wel terug gezet dacht 7+3 te zijn en ben nu volgens de echo 6 weken. Maar over 4 weken 10 weken echo en dan weten we het zeker 🤩

één jaar geleden

Reactie op Mooon12

Ik hoop het! Ik ben morgen 7+3 en hoop zo op een 💚
Is toch wel heel spannend hè 🙈 Ik kijk al zo uit naar volgende week en hoop hetzelfde ❤️

één jaar geleden

Zojuist mijn eerste echo gehad met 7+6. Zag er goed uit én een kloppend hartje gezien ❤️. Ik vond het zo spannend maar ben nu echt heel blij!

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Is toch wel heel spannend hè 🙈 Ik kijk al zo uit naar volgende week en hoo ...
Ja hoop het ook voor je meid! Ik hou je op de hoogte 💙💚

één jaar geleden

Reactie op Frysfamke

Gisteren eerste echo gehad 🥰 mooi kloppend hartje gezien. 💞 wel terug gez ...
Prachtig! Hier hetzelfde! Wij mogen tussendoor nog een keer. Over 2 en halve week. Spannend wel he.. fijn dat er een kloppend hartje was!!

één jaar geleden

Vanochtend echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Vond het mega spannend, dus er valt een last van mijn schouders. Nu 7+3, ietsjes teruggezet.

één jaar geleden

Wij zijn ook net terug van de echo! Behalve een blob wat de baby is en een kloppend hartje nog niet veel kunnen zien, maar het zit er echt! Bij mij was het idee ondertussen wel ingedaald, maar voor mijn man is het nu ook een stuk echter. Volgens mijn berekening zou ik op 8+2 zitten, maar op de echo meette ze 7+6, dat zou best kunnen natuurlijk.

één jaar geleden

Vandaag de echo gehad! Alles was goed, kloppend hartje gezien, het was er één, en het zit op de goede plek. Bij de meting kwam de vk uit op 7+0 terwijl ik zelf dacht 7+4 te zijn, maar dat kan ook heel goed aan de meting liggen zei ze. Nu 3 weken wachten tot de termijnecho

één jaar geleden

Teruggezet naar 6 weken maar wel een kloppend hartje 🙏🏻😍🧿 zo blij en dankvol

één jaar geleden

Vandaag me 2e echo gehad! En een mooi kloppend hartje 💚 gezien! We zijn terug gezet naar 7 weken en me uitgerekende datum is nu 10 Mei 2023, terwijl ik zelf dacht dat Ik vandaag 7+3 en de uitgerekende datum 7 mei 2023 was! Nu wachten op de volgende echo die staat gepland op 3 oktober! Maar nu ziels gelukkig 💚😭 en veel stress minder

één jaar geleden

Op basis van mijn cyclus (onregelmatig,pcos) en testdatum moest het vruchtje tussen de 6 en 7 weken zijn. Nu 7 weken gemeten, maar ze verwacht dat het met de termijn echo nog naar voren gezet wordt 😍