496 Reacties

één jaar geleden

Ik mag morgen!🤗

één jaar geleden

Reactie op sannejasmijn22

Ik mag morgen!🤗
Ik ook!

één jaar geleden

35 jaar en vrijdag onze 1e echo van ons 1e kindje.. ben dan 7+5 en ben erg benieuwd want tot nu toe voelt het allemaal nog onwerkelijk. Al heb ik best een zwangerbuikje en lijk ik al veel langer zwanger dan ik waarschijnlijk ben

één jaar geleden

Dinsdag echo gehad, kreeg eerst te horen dat ze niks meer zag zitten toch nog x rond gekeken en toen ohh sorry toch wel en hoe duidelijk wil je het hebben, 8 weken zwanger en een mooi kloppend hartje gezien

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Oh, fijn een echo topic! Wij hebben onze eerste echo 22 september… ik hoop ...
Ik zelf ben 37 en ben 4 weken+3 dagen zwanger

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Oh jeetje, wat verdrietig! Heel veel sterkte en kracht toegewenst

één jaar geleden

Vandaag 7+2 zaterdag de eerste echo vind het mega spannend hoop dat alles goed zit, eerste zwangerschap in maart af moeten breken bij 12+5 weken. Was de 19 september uitgerekend en 1 week ervoor een positieve test (kadootje) noem ik het ontdekt maar voel me zo anders als toen.

één jaar geleden

Reactie op Kaatjexbrian123

Vandaag 7+2 zaterdag de eerste echo vind het mega spannend hoop dat alles g ...
Wow wat heftig! Mag ik vragen hoe je er achter kwam dat er iets niet goed was?

één jaar geleden

6 jaar lang honderden negatieve testjes later vorige week een positieve test mogen zien. Volgens de artsen kon ik alleen met ivf zwanger raken, maar ik was nog helemaal niet klaar voor het traject. Net wanneer we het even wilden los laten kregen we bericht dat we ons droomhuis kunnen kopen en 2 dagen later hadden we een positieve test. Super gelukkig en het besef is er nog steeds half niet. 7 oktober 1e echo, tijd kan niet snel genoeg gaan!

één jaar geleden

Lieve dames, nog even een update na mijn negatieve echo vorige week... Zonet ben ik terug naar de gyn geweest voor controle en blijkt het hartje effectief niet meer te kloppen. Sinds gisteren heb ik een beetje bloedverlies. Het is verdrietig, maar ik heb al een weekje voorbereidingstijd gehad en kan het wel plaatsen. Ik ben dankbaar dat deze zwangerschap tot stand gekomen is, nu weet ik ook dat het even goed wél kan lukken. Uit de ergste momenten haal je vaak achteraf de mooiste cadeautjes, dat geloof ik toch graag. Veel succes met jullie zwangerschap, hopelijk voor jullie allemaal een wolk van een baby in mei 🤞 (ik ben zelf geboren in mei en vind het de mooiste maand van het jaar om in te verjaren 😋) Xxx

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Lieve dames, nog even een update na mijn negatieve echo vorige week... Zo ...
Ow wat ontzettend naar😥 wil jullie heel veel kracht en liefde toewensen bij dit grote verlies 💖⭐️ geef je gevoelens de ruimte

één jaar geleden

Visje gezien 😍 Een week teruggezet maar dat hadden wij wel verwacht. Nog 3,5 week tot de volgende echo ❤️

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad 😍 een sterk kloppend hartje ❤️ ik ben zo blij, over 3 weken weer een echo 😊

één jaar geleden

Wij hebben net een mooi hartje zien kloppen💞 zo de verloskundige bellen om ons daar in te schrijven🥰

één jaar geleden

Reactie op Marjan

Wij hebben net een mooi hartje zien kloppen💞 zo de verloskundige bellen om ...
Wat fijn. Ben je niet na de verloskundige geweest voor de echo?

één jaar geleden

Sterk kloppend hartje gezien en iets vooruit gezet! Nu 8+2🥰

één jaar geleden

Zoooo spannend. Ik moet nog wachten tot 6 oktober. Dan ben ik (als het goed is) 8+5. Zo spannend dat ik moet wachten tot die echo om te zien of het daadwerkelijk goed zit. Zo spannend. Pas dan, als alles goed is valt er veel spanning weg

één jaar geleden

Super leuk al de echo’s die ik voorbij zie komen🥰 maar ik ben me toch een partij jaloers…ik ben de hele dag al aan het janken omdat de tijd zoooo langzaam gaat en ik nog tot 4 oktober (in de avond) moet wachten….ik heb momenteel zo goed als geen klachten en dat frustreert me zo enorm…want je weet gewoon niet of het goed zit of niet…😮🥺😢

één jaar geleden

Reactie op peggy90

Zoooo spannend. Ik moet nog wachten tot 6 oktober. Dan ben ik (als het goed ...
Ik zie dat je 6 weken bent. Je kan op eigen kosten een vroege echo laten maken..

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Super leuk al de echo’s die ik voorbij zie komen🥰 maar ik ben me toch een ...
Ja dat is echt super moeilijk. Klachten hebben is geen pretje, maar geen klachten hebben ook niet en kan je enorm onzeker maken. Ik heb nog steeds weinig klachten trouwens. Ik heb inmiddels eindelijk mijn echo gisteren gehad, maar het gevoel is zo herkenbaar. Er zit niks anders op dan afwachten, maar ondertussen kun je aan niks anders denken. Probeer positief te blijven, hoe spannend het ook is. Sterkte met het wachten!