496 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag 2e echo gehad. Afgelopen vrijdag was de eerste, ivm enorm pijn in de buik. Wij zijn zwanger na een ivf/icsi traject van ruim 3 jaar. De laatste poging die vergoed werd. En zo blij dat we vandaag een kloppend hartje zagen en al verdubbeld in grootte sinds vrijdag. 馃グ Ik ben vandaag precies 7 weken.

2 jaar geleden

Reactie op Bovanwd

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat ...
19 mei volgens berekeningen en 3 oktober de 1e echo. Tijd staat stil voor mijn gevoel馃槄

2 jaar geleden

Reactie op moreenbk

19 mei volgens berekeningen en 3 oktober de 1e echo. Tijd staat stil voor m ...
Ja het schiet niet op he 馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Morgen de eerste echo. Ben zo benieuwd! 7+5 morgen.

2 jaar geleden

Net eerste echo gehad. Hartje klopte. Ook stevig kunnen horen!! Vriend heeft via gsm geluidsopname gemaakt dus kunnen vaak herhalen nu 馃グ馃グ!! We zijn 1 dag teruggezet, 8+1! 25okt mogen we terug! 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op moreenbk

19 mei volgens berekeningen en 3 oktober de 1e echo. Tijd staat stil voor m ...
Dat heb ik nou ook. Hier nog een week wachten (6 okt). Maar die duurt echt te lang ...

2 jaar geleden

Gister kloppend hartje gezien. Dacht zelf 7+5 meting was 8+2 . Nu weer wachten tot 17 oktober.

2 jaar geleden

Reactie op Camilletje

Net eerste echo gehad. Hartje klopte. Ook stevig kunnen horen!! Vriend heef ...
Super leuk ! Wij hebben een usb stick meegekregen ik kijk nu ook geregeld op de laptop naar het hartje zo leuk 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Gpower92

Gister kloppend hartje gezien. Dacht zelf 7+5 meting was 8+2 . Nu weer wach ...
Wat leuk voor jullie! 馃榾馃憤

2 jaar geleden

Reactie op Keshia1

Super leuk ! Wij hebben een usb stick meegekregen ik kijk nu ook geregeld o ...
Oh zo leuk meid馃憤

2 jaar geleden

Vandaag echo gehad en 8 mei uitgerekend, precies wat ik dacht, maar pfffff het is zo lang wachten

2 jaar geleden

Vandaag de 1ste echo. Wat een ontlading van emoties, na een miskraam 2 jaar geleden ontzettend blij om te zien dat het deze keer wel goed zit. Een mooi kloppend hartje gezien, vandaag 8+5. 20 okt voor de termijn echo. Ik zit op een grote roze/blauwe wolk ;)

2 jaar geleden

Wij ook eerste echo gehad vandaag, met 6+4 al 馃グ fijn om een kloppend hartje te zien. Verder was het echt nog heel klein. Helemaal in de wolken 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Wij ook eerste echo gehad vandaag, met 6+4 al 馃グ fijn om een kloppend hartj ...
Wat leuk Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Reactie op Valerie2022

Wat leuk Gefeliciteerd
Dankjewel, jij ook! 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op RJumper

Morgen de eerste echo. Ben zo benieuwd! 7+5 morgen.
Vandaag de eerste echo. Naar 8+0 gezet. 17 oktober de volgende echo 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bovanwd

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat ...
Oh! Hier ook uitgerekend 17 mei! Ik had gisteren m'n eerste echo! Hartje hoorde we kloppen! Zo speciaal!

茅茅n jaar geleden

Wat krijgen jullie allemaal vroeg een echo! Jullie hebben echt geluk! Ik pas met 10 weken.. nog heeel veel geduld dus. Nu 5+1 weken zwanger.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynnhdckx

Oh! Hier ook uitgerekend 17 mei! Ik had gisteren m'n eerste echo! Hartje ho ...
Ik mag gelukkig vandaag al ipv 4 oktober! Kan niet wachten maar ook erg bang/onzeker. Hopelijk is het allemaal goed en krijgen wij ook een kloppend hartje te zien.

茅茅n jaar geleden

Na 3,5 dagen veel bloedverlies met kleine stolseltjes op 5+2 weken, eigenlijk gedacht dat ik (weer) een miskraam had. Maar m'n zwangerschapstesten liepen op, dus heel raadselachtig. Vandaag een echo van een 7 weken oud vruchtje met kloppend hartje en alles erop en eraan! 馃槂馃グ馃コ Wat een rollercoaster geweest en nu z贸 blij! 馃槄