26 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb de dubatti one E4, echt heel fijn! Maar wel groot, ook als deze ingeklapt is. Dus niet handig icm een kleine auto. Wel handig voor lange mensen en ik ben blij dat we hem een 2e ronde kunnen gebruiken! Ik heb een maxi cosi autostoeltje, deze kan er met adapters heel simpel opgezet worden 🤗

2 jaar geleden
Ik heb een Nuna demi, maar ik vind dat het zitje in de meest zittende stand nog erg plat is. Mijn zoon van 2 zit er echt niet fijn in. Zit nooit tegen de leuning, omdat hij dan teveel ligt en niets ziet. En het zitje kan echt niet meer zittend dan dit. Verder is het een topwagen waarbij overal aan is gedacht (zonnekapjes geïntegreerd, vakje voor je telefoon in de reiswieg)

2 jaar geleden
Sidenote:
Ik zoek een kinderwagen met een flinke mand aan de onderkant. Mijn 2 kleine hondjes kunnen dan ook mee

2 jaar geleden
Reactie op Emmmmaaaa123
Sidenote:
Ik zoek een kinderwagen met een flinke mand aan de onderkant. Mi ...
Volgens mij heeft het merk Uppababy grote boodschappenmanden?

2 jaar geleden
Wij hebben van de week de Nuna Mixx Next Pine gekocht, helemaal blij mee. Hij komt pas in maart. Het was een deal waar een autostoeltje van Joie bij zit. In de aanbieding bij babydump.

VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Loodje91
Easywalker Jimmey, met een adapterset zodat autostoeltje Cybex Cloud Z2 ero ...
Wist je dat je bij easywalker kinderwagen geestig voetenzak kan aanvragen? Ik las dit van de week op het forum. Je hebt dan kortingscode nodig die in de babybox zit. Maar ik had hem online gevonden, weet even niet meer welke code het was. De voetenzak krijgen we vandaag op de post😊

VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op MamavanRenK
Wist je dat je bij easywalker kinderwagen geestig voetenzak kan aanvragen? ...
Geestig =gratis

2 jaar geleden
Wij hebben een nuna mixx next van ons vorig zoontje en zullen deze weer gebruiken. Erg tevreden over.
En mogelijk een plankje voor ons zoontje erbij kopen. Ons zoontje zal 2,5 jaar zijn, zit nu al bijna nooit meer in de wagen

VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Loodje91
Klopt, denk dat ik diegene was die de tip gaf :)
Dank voor meedenken, ik he ...
Ik kon het niet meer vinden, anders had ik je bedankt haha. Dus bij deze: bedankt voor de tip!!

2 jaar geleden
Wij hebben een Mutsy Evo van een kennis gekregen. Nog een nette wagen en heb alle bekleding kunnen wassen. Dus helemaal prima. Na onze 2e heb ik de wagen toen weg gedaan, omdat ik dacht dat ons gezin compleet was. Maar ja, nu 5 jaar later toch nog nummer 3. Ga niet een nieuwe wagen kopen voor één kindje...

2 jaar geleden
Wij hebben de Nuna Demi Grow, superblij mee. Lekker ruim, fijn voor lange ouders want de bak is hoog. Kan op veel ondergronden en een mega bak onder waar alles inpast, inclusief loopfiets ;) Het zitje kan zoals eerder gezegd niet heel rechtop, mijn zoontje zit los rechtop en houdt zich dan vast aan de valbeugel. Tegen de rugleuning chillt hij dan en als hij weer wil kijken komt hij actief overeind. Heb niet het idee dat hij daar last van heeft eigenlijk.
Hij is wel groot en robuust, ook opgeklapt is hij niet heel klein dus icm een kleine auto misschien niet de beste keuze