542 Reacties

één jaar geleden

Download de kinder app dit is soort tinder maar dan met namen 😁

één jaar geleden

Reactie op Tassie1980

Download de kinder app dit is soort tinder maar dan met namen 😁
Top app. Hadden wij gedaan met onze oudste zoon en zijn zo uiteindelijk op de naam gekomen.

één jaar geleden

Heeft iemand een idee om bij vernoemen de naam 'Kaat' aan te passen naar een leuke jongensnaam? Het gaat over een 2e of 3e naam van ons zoontje.

één jaar geleden

Ter info, beetje off topic, maar voor wie interesse heeft. Er is ook een baby namen groep. Daar kan iedereen alsnog een eigen topic openen over hun eigen baby namen vraag 😉

één jaar geleden

Amber of Veerle?

één jaar geleden

Reactie op Babymays91

Amber of Veerle?
Amber

één jaar geleden

Reactie op Babymays91

Amber of Veerle?
Veerle 🥰

één jaar geleden

Reactie op Babymays91

Amber of Veerle?
Ik ken zelf een meisje veere.. ook heel leuk vond ik!

één jaar geleden

Ik kwam deze website tegen, hier kan je 2 namen invullen waar je tussen twijfelt en mensen gaan dan stemmen. Je moet er alleen wel zelf af en toe op kijken, want je krijgt geen meldingen over jouw naam omdat je het anoniem invult. https://www.zeevannamen.nl/enquetes/

één jaar geleden

Wat zouden jullie kiezen .. noan of naud? Ons zoontje heet mason

één jaar geleden

Reactie op wishmommy

Wat zouden jullie kiezen .. noan of naud? Ons zoontje heet mason
Dit is voor de tweede☺️

één jaar geleden

Reactie op wishmommy

Dit is voor de tweede☺️
Idd Naud

één jaar geleden

Reactie op wishmommy

Wat zouden jullie kiezen .. noan of naud? Ons zoontje heet mason
Misschien totaal ongewenst advies, maar ons zoontje heeft als tweede naam Noan en na de geboorte zei iemand: “Noan? Als in: ‘niemand’ in het Engels?”. Het klinkt dus in het Engels als ‘no one’ en dat had ik van te voren niet bedacht 😅

één jaar geleden

Misschien totaal ongewenst advies, maar ons zoontje heeft als tweede naam N ...
Haha ja zo had ik er indd niet over na gedacht bedankt!

één jaar geleden

Reactie op Mimi1993

Ik kwam deze website tegen, hier kan je 2 namen invullen waar je tussen twi ...
Super leuk!

één jaar geleden

Wat vinden jullie van de naam Demi/Demy?

één jaar geleden

Wij hebben de naam Myla in gedachte die hadden we al voordat ik zwanger was. Nu staat deze naam op de tweede plek in de top 10. En begin ik weer te twijfelen. Help wat zouden jullie doen?

één jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Wat vinden jullie van de naam Demi/Demy?
Leuke naam

één jaar geleden

Wij hebben al een zoontje, Ezra, en wij denken er nu over om ons dochtertje Shifra te noemen. Wat vinden jullie daarvan en wat vinden jullie van de combi Ezra & Shifra?

één jaar geleden

Reactie op Noukii

Wij hebben de naam Myla in gedachte die hadden we al voordat ik zwanger was ...
Onze 1e dochter heet Emma. Ik had die naam al jaren in mn hoofd en toen die zo populair bleek ging ik ook wel heel erg twijfelen. Uiteindelijk dus toch gedaan en iedereen reageerde super leuk op de naam en zelfs een paar mensen zeiden "dat hoor je niet vaak". Uuuhh hij staat op nummer 1 zei ik dan 🤣 Maar helemaal geen spijt van gehad en eigenlijk nog niet eens bij bekende tegen gekomen.