11 Reacties
3 maanden geleden
Doe wat goed voelt! Mijn kleine mannetje krijgt halfvolle melk. Hij zit boven zijn groei curve eet erg veel😁🤭
3 maanden geleden
Denk per kindje verschillend eet en drinkt ze goed en volwaardig. Dan zou ik inderdaad de overstap maken. Wij zijn vanaf 11 maanden al over hierdoor. Er zitten ook veel calorieën in kv dit maakt kv overbodig als ze goed eten. Plus kv is erg zoet. Hormonen.. dat lijkt mij erg stug. Met de strikte voorwaarden waaraan alles moet voldoen.
3 maanden geleden
Wij geven geen nachtvoeding meer maar hij krijgt in de ochtend volle melk
3 maanden geleden
Wij waren door naar Nutrilon nr 4 (dreumesmelk) maar daar moest hij 's nachts steeds van overgeven.
Pas na 3 nachten had ik de link gelegd met de kv.
Toen overgestapt naar halfvolle melk en niets meer aan de hand.
Later een keer bij het CB gevraagd of overgeven bekend was met nr 4. Toen reageerde ze gelijk dat ik die echt niet moet geven, omdat nr 4 hele andere ingrediënten heeft dan nr 1 en 2. Ook veel zoeter en slechter .
3 maanden geleden
Ik zou sowieso geen opvolg melk gebruiken. Na nummer 2 is dit absoluut niet nodig en pure marketing om jou en je kindje afhankelijk te maken van de zogenaamde dreumes melk.
Kind kan gewoon normale melk drinken scheelt ook enorm in je portemonnee.
Hier drinkt hij havermelk, hij had koemelkeiwitallergie. Nooit over gegaan naar normale melk eigenlijk. Hij eet wel yoghurt enz.
3 maanden geleden
Kv = juist slechter, in de zin van opvolger melk boven nr 2, als je je druk maakt om hormonen wil je niet weten wat er in opvolger melk zit😄 beter dan overstappen op soja,lactose free melk, of haver enz. Als je je druk maakt om koeienmelk.