4 Reacties
5 maanden geleden
Hoe weet je of het HandVoetMond ziekte is? Dat is niet alleen bij de billen.. maar echt de mond (sowieso), en vaak (aldanniet wat minder) bij de handjes en voetjes.
Op HVM ziekte kan je niks smeren om het beter te doen worden, je mag uiteraard wel gewoon sudo gebruiken of vaseline of iets..
Is het niet gewoon luieruitslag?
Bovendien is de incubatietijd van HVM ziekte niet 1 dag, dus ze kunnen het niet van de opvang hebben. Vaak een misplaatst iets, dan mensen meteen de opvang de schuld geven 😅🤣
5 maanden geleden
Ons zoontje had ook vooral last bij zn billen, en een paar plekjes bij zn mond. T heerst nu erg blijkbaar. Wij hebben wat bepanthen gesmeerd (dun) bij zn billen. En kokosolie.
5 maanden geleden
Reactie op Annaa90
Hoe weet je of het HandVoetMond ziekte is? Dat is niet alleen bij de billen ...
Omdat ze de vlekjes bij de handen, voeten en mond hebben? 🤷🏻♀️ ik heb nergens gezegd dat het alleen bij de billen zat. Dus nee, het is geen luieruitslag.
Toch hebben ze het écht van de opvang, want daar waren meerdere kindjes die het hadden en we zijn nergens anders geweest afgelopen week 🤣 bovendien zeg ik nergens dat ik het erg vind dat ze het daar hebben opgelopen, het hoort erbij, maar het staat wel als een paal boven water dat het daar van komt.
5 maanden geleden
Reactie op JosephineO
Ons zoontje had ook vooral last bij zn billen, en een paar plekjes bij zn m ...
Bepanthen kunnen we nog proberen, dankje!