5 Reacties
2 jaar geleden
1x had ze een opgedroogd snotje dat wapperde heen en weer bij het ademen. Was een beetje plat stukje . Kon ik met pincet pakken en trok een hele sliert snot mee.
;) Maar normaal als ik hoor dat haar neusje beetje snot heeft dan spray ik ook vd kruidvat baby neusspray. Is gewoon zoutoplossing met een kleinere hoeveelheid die er uit komt tijdens sprayen.
2 jaar geleden
Reactie op Deliciaa
Mijn zoontje wordt welke dag wakker met snot in zijn neus iemand tips en we ...
Doorspoelen met een spuitje en zoutwater. 250ml gekookt water en een theelepel zout. Water laten afkoelen totdat het warm is en dan met een spuitje van (5ml) of kleiner het in z鈥檔 neusje spuiten dan komt er vaak ook wel snot mee of spoel je het weg. Het zoute water kan je een dag bewaren en bij volgend gebruik weer opwarmen
2 jaar geleden
Ik doe het heeeel voorzichtig met een pincet als het vooraan in dr neusje zit. Beste als ze slaapt, omdat ik niet wil dat ze een onverwachte beweging maakt en de pincet dan heel ver in dr neus komt. Doe het ook alleen met pincet als het best vooraan in dr neus zit maar ik er met mn nagel net niet bij kan.
En anders idd spoelen met zoutwater. Heb pipetjes van otrivin en neusspray voor baby's, maar vind die pipetjes wat vriendelijker 馃き