25 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de triptrapp twee keer, zijn er heel blij mee (bij de oudste alleen de babyset, nu ook de newbornset). Maar, we hebben nogal eens een andere kinderstoel in gebruik als we bij familie zijn, vrienden, weekendje weg en ik moet zeggen, bijna alles dat lijkt op Stokke doet het ook uitstekend. Alleen de plastic witte Ikea stoel van €15 is echt drama, maar verder… wij hebben als kraamcadeautje toentertijd aan mensen een bijdrage gevraagd. Met het berichtje ‘je bent zeker welkom zonder cadeau en het is minder leuk om geld te vragen/geven, maar we hebben qua spullen echt genoeg en vinden het wel heel leuk om bij iets blijvends aan jullie te denken dus áls je iets wil geven, dan is een bijdrage aan de stokke stoel heel welkom’
2 jaar geleden
Reactie op runningmom
Wij hebben de triptrapp twee keer, zijn er heel blij mee (bij de oudste all ...
Hoe lang kan je kindje in de newborn set? Ik krijg volgende week de triptrapp cadeau maar zonder newborn er bij. Is dat nog wat om aan te schaffen extra ? Hij is nu 3 mnd
2 jaar geleden
Reactie op Wallflower
Hoe lang kan je kindje in de newborn set? Ik krijg volgende week de triptra ...
De newbornset mag tot 9 kilo. Bij onze eerste kwamen we er laat achter dat hij het heel leuk vond in die stoel, hij was toen al bijna 8 kilo dus vonden we zonde. Hangt dus echt van het huidige gewicht van je kindje af! Onze oudste lag altijd op een verschoonkussen bij ons op tafel als we gingen eten, dat ging ook 😂
2 jaar geleden
Wij hebben de hauck met newbornset/wipstoeltje. Heel tevreden mee. Onze kleine man van 3 maanden vindt het heel leuk in die stoel, we zetten hem ook vaak tegenover ons als we op de bank zitten om te babbelen, spelen of boekje lezen etc. En als wij eten zit hij er ook al bij. Kan alles goed observeren zo.
2 jaar geleden
Reactie op runningmom
De newbornset mag tot 9 kilo. Bij onze eerste kwamen we er laat achter dat ...
Oh ja ik heb best een groot kind niet zwaar maar hij zit nu al in maat 68 met 2,5mnd 🤣 een sprinkhaan is het
2 jaar geleden
Reactie op Bramble
Wij hebben de hauck met newbornset/wipstoeltje. Heel tevreden mee. Onze kle ...
Waar heb je m gekocht? En wat was je kwijt voor de gehele set? Ik twijfel zooo erg ook gezien de meeste positief zijn over de Stokke. 🤭
2 jaar geleden
Wij hebben de stokke, ook gekregen van oma en opa als cadeau. Maar anders hadden een ‘m zelf gekocht. Het verschil weet ik eerlijk gezegd niet, maar denk idd dat ook de hauck prima is!
Je hebt (iig met stokke) regelmatig de deal van een gratis new Born set of baby set erbij! Wij hadden de gratis new Born set dus; scheelt 100,-! We gebruiken ‘m elke dag, even erbij als we eten of koken, vindt ze heerlijk. Wel let ik erop dat ze er niet lang in gaat, want dat is net als bij een wipper en de autostoel niet zo goed voor de ontwikkeling. Wij hebben dan ook geen wipper maar alleen de new Born set :)
2 jaar geleden
Reactie op prinsesjevanmama
Waar heb je m gekocht? En wat was je kwijt voor de gehele set? Ik twijfel z ...
Bij bol.com vandaan voor 170 euro. Die newbornset komt met een standaard waarmee je er een wipstoel kan maken. We hebben er nog wel apart een eetblad bij besteld voor als hij straks gaat eten met een bordje, want dat zit er niet bij en met aanschuiven past de stoel bij ons niet onder tafel. Die was dan ook wel weer 40 euro.
https://www.bol.com/nl/nl/p/hauck-alpha-plus-kinderstoel-newborn-set-walnoot-beige/9300000005662569/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000005662569&gclid=Cj0KCQjwib2mBhDWARIsAPZUn_nOq0WqZRZz_nUdOQxMzs_sMVB0o__a0nwqxFWcq2IuLYGqMp9HZcMaAjFQEALw_wcB
2 jaar geleden
Wij hebben de Stokke, wel gewoon tweedehands gekocht, nieuw laagje verf erop en helemaal blij mee. Is echt favoriet bij onze dochter!
2 jaar geleden
Heb 2x een tripp Trapp stoel weten te scoren via marketplace van Facebook (op marktplaats staat het ook soms)
Mensen verkopen voor rond de 110 euro een 2e hands stoel, die ze overigens wel helemaal zelf opschuren en lakken etc.
Zo heb je voor €110 een nieuw uitziende stokke stoel! Ideaal.
2 jaar geleden
Ik heb voor 20 euro een Tripp Trapp van marktplaats gehaald en mn moeder heeft hem helemaal leuk beschilderd. Ben zelf dus wel echt fan van tweedehands, zeker bij dit soort oerdegelijke dingen

2 jaar geleden
Wat waren jullie kwijt voor de stokke? Complete set? Incl newborn set?
2 jaar geleden
Wij hebben de Hauck met newbornset en wipstoeltje. We gebruiken hem iedere dag voor onze dochter van 4 maanden en bevalt heel goed!
Wij hebben voor Hauck gekozen omdat we de stoel net iets fijner/minder zwaar vonden ogen dan de Stokke.
2 jaar geleden
Reactie op Wmom
325,- compleet, newbornset + babyset + stoel
Dat is een prima prijs!! Nieuw?? Waar heb je die gekocht en wanneer? Heb je misschien een bestel linkje voor mij? Ik denk dat ik toch voor de stokke ga