15 Reacties

11 maanden geleden

Ik volg…

11 maanden geleden

Verkoudheid gaat vanzelf weer over, is goed voor de weerstand

11 maanden geleden

Reactie op mellyy__belly

Verkoudheid gaat vanzelf weer over, is goed voor de weerstand
Zeker mee eens! Maar wel zielig als die zo overstuur raakt elke x als die bijna stikt. Vandaar de vraag. 🤭

11 maanden geleden

Reactie op Kayleevg

Zeker mee eens! Maar wel zielig als die zo overstuur raakt elke x als die b ...
Hoofdeinde klein beetje omhoog, ui onder het bed

10 maanden geleden

Misschien kinkhoest? Dat gaat heel erg rond op dit moment, misschien toch even langs de dokter

10 maanden geleden

Bij ons hoest onze zoon (23-5) ook al twee weken. Vooral ‘s nachts is het heftig om aan te horen. Ben er al een paar keer heen gelopen om water te brengen, maar dan gaat ie juist huilen. Zo lang hij niet huilt, is het oké denk ik. Volg je instinct. 😉

10 maanden geleden

Reactie op paulien291

Bij ons hoest onze zoon (23-5) ook al twee weken. Vooral ‘s nachts is het h ...
Ahh ja zielig he! Hopelijk zijn ze er gauw van af. Ja dat doe ik inderdaad ook, alleen als die huilt ga ik er heen. Sterkte ermee

10 maanden geleden

Ja mega zielig.. hoest is echt 1 van de meest stomme dingen want je kunt er zoooo weinig tegen doen. Is het wel van een verkoudheid? Ik probeer altijd te luisteren of het vastzittende hoest is of kriebelhoest. Lepeltje honing neemt de kriebel weg en voor vastzittende hoest geef ik sinds kort hoestdrank van dampo. Dat lijkt wel wat te doen. De neus goed vrijhouden helpt ook even, want dan hoeft je kindje niet per se door de mond te ademen en dat stimuleert de hoest. Hogere luchtvochtigheid op de kamer helpt ook voor de slijmvliezen. Wij hebben een geurwolkje luchtbevochtiger met etherische olie.. en bedje schuin/hoofdeinde wat omhoog. Verder helaas gewoon uitzingen ben ik bang.. Hopelijk gauw over! Oh ja en in de gaten houden dat je kindje geen borstintrekkingen krijgt, benauwd wordt en gaat neusvleugelen

10 maanden geleden

Reactie op fietje27

Ja mega zielig.. hoest is echt 1 van de meest stomme dingen want je kunt er ...
Klopt inderdaad. Thanks voor de tips! 🤗

10 maanden geleden

Ik zou even langs de dokter gaan om te controleren of het geen kinkhoest is. Dat is wel fijn om te weten voor de kinderen die in de buurt bij je kindje is geweest (kinderopvang, gastouder etc)

10 maanden geleden

Reactie op Lynnxx

Ik zou even langs de dokter gaan om te controleren of het geen kinkhoest is ...
Is al uitgesloten op het CB afgelopen vrijdag! En gaat nu al heel stuk beter af en toe nog wat hoesten verder niet meer. Maar bedankt!

10 maanden geleden

Onze dochter heeft in totaal 2,5 maand gehoest, het was verschrikkelijk, soms moest ze er van overgeven, bij de huisarts geweest, maar longen klonken goed! En nu sinds een paar dagen is het ineens helemaal over, uit het niets. Ik heb ergens toch het idee dat het kinkhoest is geweest (wel gevaccineerd in mijn zwangerschap) maar daar komen we niet meer achter. Ben wel echt blij dat het voorbij is!

10 maanden geleden

Reactie op Jasmijn2023

Onze dochter heeft in totaal 2,5 maand gehoest, het was verschrikkelijk, so ...
Dat begrijp ik heel goed, fijn dat het nu voorbij is. Ik ben ook tijdens de zwangerschap de prik gaan halen. Hij heeft het al eerder gehad dit, maar nu weer. Niks aan te doen helaas, gaat vanzelf weer over.