4 Reacties

3 maanden geleden

Hij sliep van 06:15 tot 07:00 nog.. toen ook alweer wakker..

3 maanden geleden

Zo'n reisdag is echt best wel zwaar. Voor onszelf ook, laat staan voor zo'n kleintje. Dat gecombineerd met weinig slaap die dag, zou ik het echt gewoon nog even aanzien 1 of 2 dagen. Het heeft even tijd nodig om weer in een ritme te komen. Althans ik heb het zelf ook als ik terug kom van vakantie. Dat ik helemaal ontregeld ben. Dus met 1 nacht zou ik me geen zorgen maken, en het gewoon even aanzien. Rustige dag maken vandaag, sowieso met de warmte die er vandaag is natuurlijk

3 maanden geleden

Wij zijn nu net een week terug van vakantie en hebben ook nu net pas weer de rust terug! Het gaan slapen was echt weer draaaama ineens. Nu na een week thuis gaat het weer goed! Ik heb ook echt het idee dat het weer wennen aan thuis zijn was!

3 maanden geleden

Herkenbaar, m’n dochter is over algemeen een slechte slaper maar op vakantie ging redelijk goed (wel tussenin). Nu thuis slaapt ze nog steeds bij me maar toch onrustiger en vaker wakker en vannacht ook paar uur wakker zoals jij omschrijft. Ik hoop dat t snel weer went voor der om thuis te zijn en dat t dan weer beter gaat? Vannacht was ze ook een uur wakker ofzo.. uiteindelijk matras op de grond gelegd zodat ze zelf kon rommelen (zitten liggen, drinken) en vervolgens is ze toch in slaap gevallen en ik ook 😅 (15 maanden is ze)