6 Reacties
9 maanden geleden
Ah sneu hè! Vorige week hebben wij dit ook een aantal keer gehad bij onze dochter. Denk toch een virusje. Als ie vanavond of vannacht wakker wordt zou ik ‘m toch een fles aanbieden, z’n buikje zal wel leeg zijn en er moet weer wat vocht in natuurlijk. Hopelijk was het een eenmalig iets en kan ie lekker slapen. Succes!
9 maanden geleden
ja dat hebben wij ook weleens gehad. een paar dagen later hadden mijn vriend en ik buikgriep. dus miss idd een virus
9 maanden geleden
Hier hebben we dit al vaker aan de hand gehad. Het was een virus maar ook wel eens dat die echt gewoon vol zat en wij hem overvoeden. Wat hier hield is dan sowieso kleine flesjes aanbieden. Wij gingen van 180 cc water naar 90 cc. Zodra je merkt dat dit weer goed gaat kun je geleidelijk verhogen.
Ondertussen is hij terug gegaan naar 150 cc en eet meer vaste voeding. Hij gaf dit echt zelf aan door flesjes niet meer leeg te drinken.
Wanneer hij echt een virus had kwam het aan beide kanten er meerdere keren per dag uit. Hij heeft toen een dag of 2 bijna niets binnen gehouden en de wasmachine draaide overuren. Wat hier hielp was vooral kleine beetjes thee en stukjes brood. Verder niet te druk maken om de flessen. Dat kwam uiteindelijk vanzelf weer goed.
Sterkte!
9 maanden geleden
Reactie op Jentjuhh
Hier hebben we dit al vaker aan de hand gehad. Het was een virus maar ook w ...
Ben ook zo bang dat ik ‘m overvoed heb.. maar hij eet eigenlijk al best een tijdje deze hoeveelheden. Alleen zijn voeding is nu wat grover van structuur, dus de fruit en maaltijdporties zijn daardoor al iets kleiner geworden. Dronk altijd z’n flessen wel op, op die van 15 uur na maar die kan er bijna vanaf. Toen hij vanmorgen slecht dronk zeiden we nog tegen elkaar; misschien toch die fles van 15 nog kleiner maken of ermee stoppen. Maar nu denk ik dus dat er wat anders heeft dwars gezeten. Gaf vanmiddag ook al over bij de boterham, maar ik dacht dat dit kwam doordat hij moest kokhalzen. Heeft toch wat dwars gezeten denk ik.. Maar zal hem voor de zekerheid nog wat beter volgen qua signalen als hij vol zit en niet te bang zijn dat hij dan te weinig heeft gehad..