Ons zoontje is sinds gisteren ziek. Gister heeft hij de hele dag overgegeven maar vandaag blijft z’n eten redelijk binnen gelukkig. Vannacht heeft hij een gewone nacht gemaakt dus hartstikke knap!
Alleen nu slaapt hij vandaag overdag ook uren, hij is af en toe even wakker maar wil dan eigenlijk al snel weer slapen. Moet ik hem nu wakker maken of langer wakker houden of gewoon lekker laten gaan?
Ik zou het laten gaan. Ik merk dat als mijn zoontje ziek is en wilt opknappen of opknapt dat hij extra rust nodig heeft. Lichaam heeft best veel inspanning gehad of misschien nog steeds om te herstellen.
Wel zou ik hem af en toe even naar zijn kamer gaan en voorzichtig voelen hoe het zit met zn temperatuur en eventueel ademhaling (puur omdat ik van alles door mn hoofd gaat als hij zolang slaapt).
Ik zou hem gewoon laten slapen. Als je zelf goed ziek bent, slaap je vaak ook het grootste deel van de dag. Wel goed in het oog houden dat hij genoeg vocht binnen krijgt want suf zijn kan een alarmsignaal zijn.
Is normaal hoor hier al de hele week ziek. Midden oorontsteking eindelijk AB gekregen 🤩 nu gaat het beter. Hij sliep ook echt al 1 uur of 1.5 uur na dat die wakker was geworden. Gewoon lekker laten slapen. Wil je zelf ook als je ziek bent dus ik neem me zelf altijd als graad meter zelfde als moet ik wel of geen paracetamol geven, zelf vind je dat ook fijn met 40 graden koorts of pijn enzo. Dat werkt hier het best! Sterkte 🍀