Hi! Mijn dochtertje is bijna 茅茅n jaar en vorige week was ze eigenlijk echt niet zo te genieten 馃槄 (niet alleen willen spelen, drama voor verversen, drama voor autostoel, kortom drama voor alles). Maar opmerkelijk, in de creche of bij oma is ze een droom... Ze wordt ook heel onrustig/ "hyper" tijdens ons avondritueel alsof ze weet dat ze bijna naar haar bedje moet en nog even alles uit de kast wil halen. Vannacht spookte ze 茅norm (in haar slaap roepen/huilen) en deze ochtend weigerde ze haar ochtenddut (maar na 20 minuten protest viel ze toch in slaap). De middagdut startte ook woelig. Ik vrees dat ik een combo van sprong 8/ slaapregressie 12 maanden zit.
Ze sluipt plots heel vlotjes vooruit (voorheen was het achteruit) en ik merk dat ze zowel motorisch, op vlak van taal en sociaal zijn opeens heel wat meer dingen kan dus het is denk ik wel een groei periode voor haar nu.
We volgen de routine zoals in de gids dus die zit wel ok茅 volgens mij. Herkenbaar voor iemand? en vooral, hoe lang duurt zoiets? 馃ゲ馃槅