5 Reacties

3 maanden geleden

Je zou met het doorkomen van kiezen ook een waterijsje kunnen geven (om te koelen) en je hebt speciale tandengel, is voor het doorkomen van tanden/kiezen Hoop voor jullie dat ze er snel door zijn en jullie zelf desondanks wel kunnen genieten van de vakantie

3 maanden geleden

Zou inderdaad niet teveel wijzigen zoals je zelf al aangeeft. Even go with the flow hoe het nu gaat op vakantie, wel hetzelfde ritme zoveel mogelijk aanhouden en rituelen. Misschien dat ze het een vreemde omgeving vindt, misschien even naast me pakken rond 4/5. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter als ze gewend is aan de slaapomgeving. Wordt ze vaker ‘s nachts wakker? Je kan er voor kiezen om rond middernacht nog een zetpil te geven als ze wakker wordt (als ze echt pijn heeft)

3 maanden geleden

Hier ook 14 maanden en telkens om 5 u s nachts misserie... 😞 We dachten mss koud maar idd mss wel kiezen

3 maanden geleden

Bij ons was het op vakantie precies zo. Elke dag rond 5e wakker en dan om 7uur weer moe. Wij hebben niks aangepast in het schema, gewoon zo aangehouden. Toen we thuis waren sliep ze meteen weer tot 7:15. Denk dat het gewoon aan de veranderde omgeving ligt icm met doorkomende kiezen. Succes 💕

3 maanden geleden

Kan zeker aan de kiezen liggen… de pijnstilling is waarschijnlijk uitgewerkt naar de ochtend toe en in plaats van nog wat door te soezen en weer in te slapen is ze mogelijk nu meteen echt wakker door het ongemak. Wat ik ook wel bedacht, maar dat is zo kind-gebonden dat het misschien niet klopt bij jullie kindje, is dat 2 uurtjes slaap door de dag weinig is, zeker bij warm weer. Ik merk dat als mijn zoontje te veel en vooral te lang wakker is overdag, hij altijd slechtere nachten heeft. Wordt ze vanzelf wakker van haar dutjes of maak je haar wakker? Als je haar wakker maakt zou ik (maar ik zeg het… heel persoonlijk :-) ) beide dutjes een half uur verlengen. Alleszins veel succes! Hopelijk kunnen jullie ook nog wat rust vinden.