23 Reacties

één maand geleden

Ziet er niet okay uit en vind het sowieso al wat dat je zijn kontje op het internet zet (sorry, ben geen Karen maar is wel mijn mening). Ik zou het middenstuk even censureren. En als hij er last van heeft aan de bel trekken.. desnoods via de HAP. Ziet eruit als folliculitis.. ze zullen wel een ABkuurtje of crèmetje voorschrijven. Maar wel even aan de bel trekken iig. Succes!

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Ziet er niet okay uit en vind het sowieso al wat dat je zijn kontje op het ...
Je hebt gelijk, weet jij hoe ik dit kan verwijderen?

één maand geleden

Reactie op Hopefaithlove

Je hebt gelijk, weet jij hoe ik dit kan verwijderen?
Even aan een mod vragen, wellicht kunnen zij er even een sticker overheen plakken ofzo. Of verwijderen en alleen even de bovenkant screenen.

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Even aan een mod vragen, wellicht kunnen zij er even een sticker overheen p ...
Ik heb geen idee hoe dat werkt om een mod te benaderen? Kan je me helpen?

één maand geleden

Reactie op Hopefaithlove

Ik heb geen idee hoe dat werkt om een mod te benaderen? Kan je me helpen?
Ik heb je topic gerapporteerd met de volgende tekst; "Topic hoeft niet gesloten te worden maar kan 1 van jullie moderators please even de foto met een sticker aanpassen, of desnoods de foto verwijderen zodat TS een nieuwe (acceptabele) foto toevoegen in comments. Thanks!"

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Ik heb je topic gerapporteerd met de volgende tekst; "Topic hoeft niet ges ...
Ik heb t idd nu net gevonden en ook een bericht gemeld bij rapporteren! Hopelijk kunnen ze er snel naar kijken! Ik vind het sowieso gek dat je zelf niet je bericht kan verwijderen... Ik heb er niet zo goed bij nagedacht.. stomme fout.. je hebt helemaal gelijk!

één maand geleden

Hoe dan ook zou ik wel even de HAP contacteren als je kleine er last van heeft. Dit soort plekken kunnen makkelijk infecteren, vooral als het gepaard gaat met ontlasting, urine etc.. schoonmaken en wrijven met doekjes maakt het ook erger. Zou het na elke diarree beurt even met wat lauw water afspoelen, de billetjes voorzichtig droog deppen en aan de lucht laten drogen. Denk sowieso wel dat ze iets gaat voorschrijven. Succes meis!

één maand geleden

Of überhaupt na elke poep* beurt

één maand geleden

De aangepaste foto:

één maand geleden

Ah wat super zielig voor hem! Ik denk idd hoe vochtiger zijn billetjes worden, hoe erger het wordt. Sudocreme of de creme van dr Leenaars voor luieruitslag werken goed, maar die moet je echt op droge billetjes smeren. Dus goed droog deppen. Maar idd wat hierboven ook al gezegd wordt; omdat het open lijkt te zijn is er kans op ontstekingen. Als het niet al zo ver is. Ik ben zo’n moeder die gewoon ook in ‘t weekend aan de bel trekt, dus ik zou de HAP bellen en zeggen dat hij er mega last van heeft. Liever gister dan vandaag een cremepje ervoor. Zo sneu voor hem.. En ook benieuwd waarom hij al zo lang zo’n dunne luiers heeft, wellicht is dat ook nog de moeite waard om direct bij hap te checken. Heel veel succes!

één maand geleden

Mn dochtertje heeft ook weleens hele erge luieruitslag gehad, beetje vergelijkbaar met dit. Bepanthen en heilwol deden hier echt wonderen. Dan was het na een paar dagen weg. Heilwol heeft een beetje hetzelfde effect als zonder luier laten lopen, het zorgt ervoor dat er lucht bij kan en daarnaast is de wol van nature wat vettig wat ook een positief effect heeft op de uitslag. Heel veel beterschap 🙏

één maand geleden

Mijn dochter heeft t bijna precies zo gehad.. kreeg een schimmel crème maar ze bleek hand voet mond ziekte te hebben.. dit gaat vaak ook met luier uitslag zoals dit gepaard.. succes!

22 dagen geleden

Reactie op EV1988

Mijn dochter heeft t bijna precies zo gehad.. kreeg een schimmel crème maar ...
We hebben die anti schimmel creme maar t word alleen maar erger als we smeren 2x per dag. We weten echt niet wat we nog kunnen doen.

22 dagen geleden

Uhm de dokter bellen 📞

22 dagen geleden

Reactie op Hopefaithlove

We hebben die anti schimmel creme maar t word alleen maar erger als we smer ...
Als het met antischimmelcrème erger wordt, is het geen schimmel maar alleen luieruitslag

22 dagen geleden

Reactie op Rizzerd

Als het met antischimmelcrème erger wordt, is het geen schimmel maar alleen ...
Of ze hebben een AB kuur nodig. Net zo lang blijven bellen en doorhameren tot ze naar luisteren..

22 dagen geleden

Reactie op Annaa90

Of ze hebben een AB kuur nodig. Net zo lang blijven bellen en doorhameren t ...
je* luisteren

22 dagen geleden

Reactie op Juda86

Uhm de dokter bellen 📞
Ja die weten het ook niet, heb ik uiteraard gebeld. Maar die zeggen even afwachten.😅 Maar mn kind heeft nogal pijn.

22 dagen geleden

Hier was het na een week bij elke luierwissel heilwol en bepanthen over. En was vergelijkbaar met jouw foto

22 dagen geleden

Reactie op Rizzerd

Hier was het na een week bij elke luierwissel heilwol en bepanthen over. En ...
Dan gaan we toch maar weer bepanthen smeren. We deden dat altijd al maar t ging niet weg. Misschien nu wel?