3 Reacties
2 maanden geleden
Ik ga ervanuit dat je dus duidelijk wel van je eerste zwangerschap genoten hebt. Dat is heel fijn maar weet ook dat zwanger zijn enorm hard werken is en dat je belastbaarheid daardoor minder is. Logisch dat je afentoe een kort lontje hebt en deze leeftijd van je eerste is ook echt pittig. Wees lief voor jezelf en accepteer dat dit nu echt taaie tijden zijn. Het gaat voorbij en er komen betere tijden ❤️
2 maanden geleden
Reactie op Nly
Ik ga ervanuit dat je dus duidelijk wel van je eerste zwangerschap genoten ...
Ja van de eerste wel genoten ook minder klachten dan bij deze zwangerschap en inderdaad deze leeftijd is zwaar..
2 maanden geleden
Ik herken je verhaal en had hetzelfde. Ik heb enorme spijt dat ik geen hulp gevraagd heb aangezien ik daarna een postnatale depressie heb gehad omdat het eigenlijk allemaal even te zwaar was. Hierdoor heb ik uiteindelijk een lange tijd geen goede moeder kunnen zijn voor beide kinderen. Ik hoop dat je toch wat hulp kan inschakelen om wat rust te nemen want het wordt nog veel hectischer als je nieuwe kleintje er is. En het is al helemaal belangrijk om er ook goed te kunnen zijn voor je kindje die er al is! (Learn from my mistakes)