10 Reacties

8 maanden geleden

Heb je wel eens je HB laten checken? Misschien is deze nog vrij laag?

8 maanden geleden

Hier ook 10 maanden, alles gaat gelukkig goed, maar fysiek hier en daar voel ik mee heel stijfjes. Ik was ook een hardloper, nijmegse 4daagse lopen. Lange wandelingen doen in de buurt. Nu na zo'n wandeling heb ik vaak gewrichtspijn en stijfheid.

8 maanden geleden

Kan het zijn dat je zwanger bent?

8 maanden geleden

Ik zou even langs de huisarts gaan. Misschien heb je inderdaad wat babydeN zegt een laag Hb of kan er iets anders zijn. Denk niet dat dit normaal is.

8 maanden geleden

Ik herken dat van na mn 1e zwangerschap. Ik voelde me fysiek niet lekker, snel duizelig en flauwvallen. Pas na 13maanden pp voelde ik me weer beter. Het enige wat eruit kwam bij mij dat mn bloeddruk aan de lage kant is. Huisarts bleef erbij dat het van het ontzwangeren was.

8 maanden geleden

Ik zou voor de zekerheid even bloed laten prikken. Vraag dan of je je schildklier en vitamine D ook mag laten bepalen. Die kunnen namelijk wat afwijken na een zwangerschap, en zeker als je borstvoeding geeft. Eet je ook wel genoeg?

8 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga toch maar even overleggen met de huisarts als ik jullie zo lees.

7 maanden geleden

Ik ben ook nog steeds erg moe, maar doe er goed aan te laten testen als ik het zo lees.

7 maanden geleden

Ik ben bij de huisarts geweest en mijn bloed uitslagen waren normaal (gelukkig). Ik heb wel een lage bloeddruk in rust, dus mogelijk dat dit het is zodra ik wat meer ga inspannen. Huisarts gaf onderen andere aan om langzaam conditie weer beetje op te bouwen en bijvoorbeeld zoute dropjes e.d. en dus ook wel de tropenjaren. ..

7 maanden geleden

Reactie op MM-24

Ik ben bij de huisarts geweest en mijn bloed uitslagen waren normaal (geluk ...
Gelukkig niets ergs! Succes!