31 Reacties

2 jaar geleden

Ik geef bv en de vlekken gaan er met biotex en wassen ook niet uit. Maar als ik de kleren daarna in de zon droog, zijn ze daarna weg. Heb dat al eerder als tip gelezen op het forum en het werkt echt!

2 jaar geleden

Vanish vlekkengel heel simpel smeer je op de vlek en was je in de wasmachine. Meestal gaat die na 1x wassen niet helemaal weg maar nadat je 2e x heb gewassen met vlekkengel is die mooi vlekvrij

2 jaar geleden

Ik laat de kleding meestal een tijdje weken in een emmertje met koud water. Daarna de vlek uitspoelen. Insprayen met vanish oxi action spray. Dan in de wasmachine en meestal is de vlek er dan uit of ik moet het nog 1x herhalen.

2 jaar geleden

Dit is zo goed!!!! Krijg alle spuitluier vlekken eruit en ook borstvoedings vlekken!

2 jaar geleden

Ik gebruik ossengalzeep! En laat daarna de vlek drogen in de zon en weg zijn de vlekken

2 jaar geleden

Ik las kokosolie haalt der uit. Weet niet zeker.

2 jaar geleden

Inderdaad na het wassen buiten in de zon laten drogen! Verdwijnen de poepvlekken letterlijk als sneeuw voor de zon 😄

2 jaar geleden

Wat een goede tips allemaal! Ik ga ze uitproberen 😁

2 jaar geleden

Vanish poeder werkt echt voor alles🤩

2 jaar geleden

Ik vebruik Vanish poeder, ossengalzeep of de spray HG vlekverwijderaar. Daarna normaal wassen op 30 graden met Neutral wasmiddel. En als ik niet meteen tijd heb even in het water leggen zodat het niet kan intrekken!

2 jaar geleden

Uitspoelen met koud water dan Ossengal zeep, dan wassen en in daglicht, nog beter zonlicht, laten drogen. Hier altijd alles er mee uitgehaald op die manier

2 jaar geleden

Inwrijven met een citroentje (zeep) en dan in de was

2 jaar geleden

Sowieso nat in de zon. Ik heb wasbare luiers en sommige kwamen echt geel uit de was en na een middagje buiten was daar niks meer van te zien

2 jaar geleden

Ik smeer de vlekken altijd hier mee in en dan gooi ik het bij de andere was. Gaat er altijd uit. :)

2 jaar geleden

Ossengal zeep haalt het meeste eruit. Bij 1 witte nog wel een gele waas te zien 😂 maar die hang ik idd wel een keer in de zon en dan trekt t weg

2 jaar geleden

Reactie op MeneerGeit

Sowieso nat in de zon. Ik heb wasbare luiers en sommige kwamen echt geel ui ...
De mijne zien ook geel, kan ik ze nu na enkele weken nog redden door nat in de zon te leggen?

2 jaar geleden

Dasty van de wibra is echt wonderspul je spuit het er op en hup in de wasmachine.

2 jaar geleden

Ik spoel het altijd uit en dan doe ik er dreft afwasmiddel op, even weken en dan is het er vaak al uit voordat ik het in de was gooi

2 jaar geleden

Volgens onze kraamzorg moesten poep, moedermelk en bloedvlekken altijd eerst goed met koud water uitgespoeld worden en daarna pas met warm, anders blijft het erin zitten, en idd in de zon hangen :)

2 jaar geleden

Dreft op de gele vlekken, wassen eventje bij handen, alles gaan direct weg, daarna kan gewoon in de wasmachine als de andere kleding wassen