9 Reacties

2 jaar geleden

Dat weet ik persoonlijk niet. Ik geef wel etos eigen merk voor darmkrampjes en dat werkte al meteen

2 jaar geleden

Ik geef het nu 5 dagen maar merk geen verschil.. dus of langer tijd nodig, of het werkt niet. (Orthiflor)

2 jaar geleden

Reactie op Maud93脳

Ik geef het nu 5 dagen maar merk geen verschil.. dus of langer tijd nodig, ...
Deze geven wij ook en merkte na een goede week verschil!

2 jaar geleden

Wij gebruiken sinds kort Hipp 1 Bio Combiotik als flesvoeding en ik ben zooooo tevreden. 陌k merkte echt binnen een aantal dagen al verschil!

2 jaar geleden

Minimaal 2 weken de tijd geven. Nadruk op minimaal. Ik ben vanaf week 2 begonnen en bijna in week 5 nog nooit extreme kramp pijn gemerkt

2 jaar geleden

Wij gebruiken sinds kort Hipp 1 Bio Combiotik als flesvoeding en ik ben zoo ...
welke klachten hadden jullie? wij gebruiken al een aantal weken omneo voeding, maar mijn zoontje poept om de 3 dagen, de resterende dagen zit die te drukken en heeft zichtbaar last dat het niet komt, als de ontlasting dan komt is het wel normaal qua dikte.. zit me ook in te lezen in hipp voeding

2 jaar geleden

Reactie op Baby2@

welke klachten hadden jullie? wij gebruiken al een aantal weken omneo voedi ...
陌k gebruikte ook Omneo, op advies van de huisarts. Zoontje had klachten als geen/moeilijk ontlasting, als hij dan eindelijk ging poepen had hij veel pijn en ging veel huilen en werd helemaal rood. Ook was zijn ontlasting nog groen. Omneo Heeft bij ons alleen voor meer klachten gezorgd en uiteindelijk weigerde hij die voeding helemaal. Toen ben ik overgestapt naar Hipp, nu poept hij veeeeeel vaker, zijn poep is geel en hij heeft geen last meer als hij poept! Ook minder krampen/pijn. Echt een aanrader.

2 jaar geleden

陌k gebruikte ook Omneo, op advies van de huisarts. Zoontje had klachten als ...
had hij met de omneo ook harde ontlasting of was de textuur gewoon normaal? en het overstappen naar hipp voeding kreeg hij geen krampen door de overstap? ben zo bang dat hij weer helemaal van slag is door het overstappen. 馃ゴ

2 jaar geleden

Reactie op Baby2@

had hij met de omneo ook harde ontlasting of was de textuur gewoon normaal? ...
Textuur was normaal maar het ging allemaal heel moeizaam en pijnlijk. Ik heb geen krampen of andere bijwerkingen gemerkt met de overstap..