12 Reacties

2 maanden geleden

Goedemorgen. Mijn zoontje poep meestal 1x per dag na ontbijt. Maar laatste dagen 2 of 3 x zelfs. Maar ik weet niet of t normaal is.

2 maanden geleden

2 x max 3 per dag

2 maanden geleden

Soms 1x. Soms 5x. Het verschilt per dag

2 maanden geleden

Gemiddeld 2x

2 maanden geleden

Twee tot drie keer, maar hij poept altijd al veel.

2 maanden geleden

Meestal 1x per dag, soms slaat ze 1 dag over. En met uitzondering tot 3x per dag. Ik heb nooit het idee dat ze er last van heeft. Ik heb altijd geleerd ergens tussen de 1x in de 3 dagen en 3x per 1 dag dat dat word beschouwd als "normaal",

2 maanden geleden

Hier wisselt het, maar 9/10 meerdere keren per dag en af en toe 1x per dag, incidenteel slaat zij een dag over ook wel.

2 maanden geleden

Eigenlijk maakt het niet heel veel uit wat normaal is toch? Als jij het idee hebt dat je kindje last hebt is het misschien net een keer te weinig voor jou kindje. Heb je al geprobeerd olie te geven of bijvoorbeeld probiotica? Misschien dat dit helpt om een extra keer te poepen en is de buikpijn weg

2 maanden geleden

Meestal 2x per dag. Maar normaal is wat voor ieder persoonlijk normaal is. Kijk vooral ook naar hoeveel moeite het kost om t kwijt te raken, de structuur, kleur, geur. Hoeveel ze eet en of dat in verhouding is tot wat ze produceert.

2 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Eigenlijk maakt het niet heel veel uit wat normaal is toch? Als jij het ide ...
Dat is waar. Ik was ook al een x bij de ha geweest en die had een soort van laxeermiddel voorgeschreven. Daar ging ze eigenlijk maar 1x meer van poepen, maar dat was dan maar een beetje, dus leek niet zoveel uit te maken. Ook qua buikpijn merkte ik weinig verschil

2 maanden geleden

Reactie op Ietjepietje

Meestal 2x per dag. Maar normaal is wat voor ieder persoonlijk normaal is. ...
Structuur en kleur lijken wel normaal. Ze produceert altijd wel heel veel, maar dan komt het er dus in 1x uit, soms 2x kort achter elkaar. En het stinkt altijd wel echt heel erg

2 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Dat is waar. Ik was ook al een x bij de ha geweest en die had een soort van ...
Bedoel je lactulose? Ik heb dat ook eventjes gebruikt toen we met hapjes begonnen bij mijn zoon, maar vond het ook niet heel fijn. Ze kunnen daar ook juist weer buikpijn/kramp van krijgen. Je kunt misschien eens probiotica proberen. Ik heb daar echt heel veel profijt van als ik zwanger ben. Dan is mijn stoelgang ook een stuk trager en met probiotica echt veel beter. Zonder de buikpijn van lactulose. Er is speciale lactulose voor kinderen in vloeibare vorm.