5 Reacties

6 maanden geleden

Kruipt of loopt ze zelfs al? Onze dochter gaat heel de tuin door, dus wat zachts neerleggen heeft hier iig geen nut. Een watertafel kan al heel leuk zijn.

6 maanden geleden

Reactie op Doperwt

Kruipt of loopt ze zelfs al? Onze dochter gaat heel de tuin door, dus wat ...
Ze kruipt en trekt zich op aan de salontafel om te gaan staan maar dat is nog wat wiebelig. Ze zal dus idd ook niet op een mat blijven liggen 😂 ik sjouw de grondbox wel eens naar buiten, dat is wat ik tot nu toe doe. Maar soms vind ik het zielig om haar daar de hele tijd in te zetten als wij buiten willen zijn

6 maanden geleden

Ik heb een strook heeeeel nep kunstgras v.d. action van 1 x 2 meter. ( Volgens mij 6 euro) Makkelijk op te rollen. Verder komt er volgende week 3x3 kunstgras. En ze is jarig en krijgt een zandbakje die je kan afdekken. Op lidl webshop heb je ook hele leuke dingen voor buiten.

6 maanden geleden

Een watertafel (wel eentje die echt stevig staat, zodat ze eraan vast kunnen houden), zandbak (tenzij ze momenteel nog in de fase zit dat ze alles in haar mond stopt 😂) en een speelhuisje met luikjes en deurtjes..

6 maanden geleden

Een zand/watertafel, zandbak (wij hebben schelp ideaal andere kant / deksel kan je laagje water in doen als echt warm is) En hebben kist staan met wat buiten speelgoed wat kids hier lekker zo kunnen pakken.