5 Reacties

9 maanden geleden

ik volg even mee, ons zoontje heeft precies hetzelfde ook vanaf begin december hoesten, naar de dokter geweest, en antibiotica gekregen voor een longontsteking, daarna ging het even goed en toen begon het weer opnieuw. we hebben toen weer de dokter gebeld en hebben we een pompje meegekregen omdat hij ook heel benauwd werd. het gaat nu wel iets beter maar het hoesten blijft toch wel zitten....

9 maanden geleden

hoi bezorgde mama, het kan zijn dat het erbij hoort en dat jouw zoontje gewoon gevoelig is aan de longen. Maar terug gaan naar de dokter is zeker een goed idee. Er gaan gewoon ontzettend veel bacterien en virussen rond en babytjes moeten er heel veel leren kennen. Als je erg ongerust bent, kan je ook naar de wachtdienst gaan?

9 maanden geleden

Hier precies hetzelfde verhaal.. sinds vanavond weer hoesten en koorts..

9 maanden geleden

Misschien was hij na de kuur beter en heeft hij nu kinkhoest? Dat heerst bij ons in de omgeving 😬

9 maanden geleden

Bij ons wel soms wat hoesten snachts maar ik herken je verhaal, omdat ons zoontje een verkoudheid heeft die ook al absurd lang al duurt. Er blijven maar de hele tijd snotbellen uit zijn neus lopen en het wordt maar niet minder. Ook al 2 loopoortjes gehad, die hebben we behandeld met druppels en toen hoopte ik dat zijn verkoudheid ook wat zou afnemen vanwege het verdwijnen van de middenoorontsteking. Maar het houdt maar niet op….