51 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een contract van 32 uur, dus 4 dagen. Alleen ik werk er momenteel 3. 1 dag neem ik betaald ouderschapsverlof op. Als dat op is dan ga ik weer 4 dagen werken. Hoewel ik nu 3 dagen ook wel erg fijn vind dus tegen die tijd nog even erover nadenken of ik niet gewoon mijn contract wil laten verlagen.
2 jaar geleden
3,5 dagen. Over 2 weken begin ik weer. Hiervoor werkte ik 4 volle dagen. Ben van 0.8fte naar 0.7fte gegaan.
2 jaar geleden
3 dagen, 24 uur. Maandag, dinsdag en donderdag.
Dit zijn trouwens de ideale dagen om te werken met kinderen die naar de basisschool gaan. Woensdag en vrijdag zijn op veel scholen korte dagen.
2 jaar geleden
2 dagen, de dinsdagen en donderdagen. Van 08.00 tot 16.30. Normaal 3 dagen, maar ik heb 1 dag ouderschapsverlof genomen.
2 jaar geleden
Ik heb een contract van 32 uur, dus 4 dagen. Alleen ik werk er momenteel 3. ...
Maar kan je dan niet onbetaald ouderschapsverlof opnemen in plaats van contracturen verminderen?
Ik werk nu 3 dagen, en neem anderhalve dag op als betaald ouderschapsverlof. Ik wil kijken of het in ons budget past om 3,5 dagen te werken in plaats van 4,5.
2 jaar geleden
40 uur, verspreid over vier officiële werkdagen van 9 uur en her en der uurtjes als de kinderen slapen