38 Reacties
6 maanden geleden
Vandaag 1 geworden en ik doe 1 flesvoeding in de ochtend en voor het slapen en in de middag warme “normale” melk. Zodra voeding op is ga ik niet meer bijhalen denk ik. Mijn zoontje heeft alleen nog moeite met zijn normale melk in een drinkbeker te drinken ipv zijn voeding fles. Hoe hebben jullie dit gedaan?
6 maanden geleden
Reactie op Y1995
Vandaag 1 geworden en ik doe 1 flesvoeding in de ochtend en voor het slapen ...
Mijn kleine krijgt halfvolle melk in een voeding fles mee naar bed😅
6 maanden geleden
Onze dochter krijgt nu nog 1 fles van 210.
Vanaf dat zij 1 jaar is krijgt zij een bekertje jersey melk in de ochtend
6 maanden geleden
Reactie op babydeN
Mag ik vragen wat de reden is dat de fles mee naar bed gaat? (Gewoon nieuws ...
Sinds hij zelf kan drinken uit zijn fles is het op die manier gelopen, flesje warme melk mee naar bed en daarna lekker slapen. Hij vindt het ook nog heel erg fijn, en dat is het belangrijkst. Hij staat me om 6:00 in de ochtend op te wachten voor zijn melk 😂😂😂😂 en slaapt daarna verder
6 maanden geleden
Reactie op babydeN
Mag ik vragen wat de reden is dat de fles mee naar bed gaat? (Gewoon nieuws ...
Dacht dat iedereen dit eigenlijk wel deed😅
6 maanden geleden
Reactie op Muntdrop
Hier niet haha. Gewoon flesje voor het slapen gaan beneden. Daarna naar bov ...
Oohhh
6 maanden geleden
Hier nog 4 a 5 voedingen. Ze eet sinds een tijdje goed vast voedsel, maar de melkbehoefte blijft bestaan. Met mn oudste konden we met 1 jaar afbouwen van 1 naar 0 voedingen. Met de jongste helaas nog niet (ben het kolven op mn werk wel een beetje beu). Toch vind ik het fijn om naar de behoefte van mn kind te koken.
6 maanden geleden
Reactie op miekebe
Wat is jersey melk?
Dat is melk van een jersey koe, die melk bevat gezondere vetten en voedingstoffen
6 maanden geleden
Hier nog 1 fles (wel gewone melk) in de avond. Die heb ik bij de oudste ook tot lang doorgegeven omdat het gewoon bij het slaap gaan ritueel hoorde. De ochtend fles vond ik "makkelijker" te laten vallen omdat je dan ontbijt geeft ipv fles