9 Reacties

10 maanden geleden
Steeds een kwartiertje rekken totdat je uitkomt op 11:00 lunchen en dan 11:30 naar bed. En daarna met 1,5 proberen nog verder te rekken tot 12:00 lunchen en dan 12:30 naar bed. Kan ook een fase zijn nu dat ze even niet goed slaapt door een sprong of iets dergelijks. Soms is het ook even rommelig ene dag wel 2 slaapjes andere dag 1.

10 maanden geleden
Slaapjes zitten dicht op elkaar! Hier van 09:30-11:30 en van 15:00-15:45 (maak hem wakker anders slaapt hij om 19:45 uur niet)

10 maanden geleden
Wij houden het ocjtendslaapje gewoon aan, soms wat later maar afhankelijk van haar slaapsignalen. Soms slaapt ze dan nog in de middag, vaak ook niet.
Het opschuiven van slaapjes hebben we met onze oudste gedaan, daar was ik niet over te spreken. Slapen werd door het rekken drama, vandaar nu deze aanpak.
Het is wel weer zin aftast en testfase bij dit soort overgangen.

10 maanden geleden
Hoi ik denk zelf dat er te kort tijd zit tussen het eerste en tweede slaapje. Hier doe ik in de ochtend 2 uurtjes wakker daarna is die echt moe, en dan als die wakker word van zijn dutje 3 uur wakker en dan daarna is die 3 of 4 uurtjes wakker soms 5.
Dus dan is het maar niet echt een strak schema hoor!
08.00 wakker
10.00 slapen
12.00 wakker
15.00 slapen
17.00 wakker
20.30 slapen