5 Reacties
8 maanden geleden
Hee, ik wilde wel graag reageren omdat ik vond dat er zo weinig informatie beschikbaar was nadat ik was gestopt met borstvoeden en waanzinnig veel last had van hormonale bijwerkingen zoals uren wakker liggen in bed ‘s avonds en ‘s nachts. Zweten, wakker liggen, neerslachtig en somber gevoel, prikkelbaar en chagrijnig, ik herken het allemaal en het wordt BETER! Het duurde bij mij een paar weken/maanden geloof ik. Best lang hoor, maar het wordt dus beter en bij sommigen duurt het misschien korter. Een collega van mij herkende het ook allemaal. Het is heel erg vervelend. Veel sterkte x
8 maanden geleden
Reactie op Wijsjemijsje
Hee, ik wilde wel graag reageren omdat ik vond dat er zo weinig informatie ...
Super fijn om je reactie te lezen. En zo herkenbaar! Dit is precies hoe ik me nu voel.
Hopelijk trekt het snel bij, want wat een ellende haha.
Gelukkig zal het uiteindelijk beter gaan.
Dankjewe
8 maanden geleden
Jaa heel herkenbaar! Helemaal verdrietig in de auto terug van werk de eerste dagen. Kon het totaal niet plaatsen, tot ik me realiseerde dat ik dat met de eerste ook had. En blij zijn gestopt te zijn, maar ook verdrietig en schuldgevoelens. Heel prikkelbaar, niet fit, slecht slapen. Ben nu 4 weken gestopt en voel me echt alweer beter. Per week echt stappen omhoog. Helpt mij om te sporten, buiten te zijn en even wat bewuster te eten (minder suiker en vet, meer eiwitten). Ging me ook extra slecht voelen van ongezond eten en blies dan helemaal op fysiek. Sterkte, wordt beter!❤️