6 Reacties

4 maanden geleden

Hier alleen als ze kort slaapt en eigenlijk nog moe is.

4 maanden geleden

Hier ook een tijdje gehad! Maar is weer voorbij nu. Hij ligt nu weer lekker te kletsen als hij wakker wordt, maar als het te lang duurt voordat iemand komt gaat hij ook huilen. Of misschien is er dan wat anders aan de hand maar blijft toch vaak gissen wat er nou is.

4 maanden geleden

Ja hier ook vrijwel altijd huilend wakker. Heel sneu, ga er direct naartoe altijd en bied nog een slaapje op mij aan. Dan merk ik wel of ze nog moe is of wel uitgerust maar huilend wakker worden blijft naar

4 maanden geleden

Bij ons is dit trouwens al heel lang aan de hand. Merk wel dat het heeeel langzaam iets beter wordt. En soms wacht ik nog met gaan want dan zoekt ze al huilend naar een nieuwe houding en slaapt ze toch nog verder. Wanneer ze daarna wakker wordt is het vaak niet huilen.

4 maanden geleden

Bij ons ook beide zoontjes is dit al vanaf dat ze een paar maandjes waren. Lijkt me echt heerlijk als je kindje gewoon kletsend wakker wordt. Bij ons oudste zoontje is dit pas gestopt toen hij zelf uit bed kon naar onze kamer, rond 2,5jaar. Nu alleen nog als hij ziek is.

4 maanden geleden

Hier ook altijd huilend wakker. Al vanaf het begin. Ik denk dan hij zal wel honger hebben. Vaak geef ik dan een fles en slaapt ie verder. Daarna wordt hij wel kletsend wakker.