16 Reacties
6 maanden geleden
Ik denk eerlijk gezegd dat het op deze leeftijd mee zal vallen..
mijn zoon lag 3 maanden geleden op de IC en onze dochter heeft hem toen wel gezien. Reageerde er amper op eigenlijk.
Ik zou hem meenemen. Al is het maar voor jezelf en je man die het misschien toch ergens mee krijgt.
Enorm veel sterkte!! Wat moet dit moeilijk zijn, hopelijk komt hij nog bij.
6 maanden geleden
Op deze leeftijd zal je zoontje er nog weinig van mee krijgen en dus 'last' van hebben.
Je moet vooral doen wat voor jou goed voelt. Vind jij het fijn hem mee te nemen naar je man(zijn vader).
Wat ontzettend heftig ook!
Ik hoop dat je man geneest en gauw weer van de beademing en de IC af kan.
Veel sterkte!
VRIEND
6 maanden geleden
Ik zou hem ook meenemen. Misschien zelfs een foto maken met zijn vader, omdat je zegt dat je niet welke kant het op gaat. Vraag desnoods of iemand mee wil om je zoontje indien nodig in de hal op te vangen.
Heel veel sterkte🩷
6 maanden geleden
Wat ontzettend heftig zeg. Allereerst heel veel sterkte gewenst.
Ik zou hem denk ik ook meenemen. Waar je rekening mee zou moeten houden is dat het voor jouw zoontje gaat lijken alsof papa slaapt en zal hij proberen om contact te krijgen. Ook kan het zijn dat het even duurt voordat hij zich realiseert wie daar ligt. Allemaal heel logisch, maar dat kan voor jezelf mentaal misschien even een extra klap zijn die zwaarder aankomt dan je van tevoren verwacht.
Misschien kan je iemand extra meenemen die er ook voor jou gaat zijn op dat moment? Of je zoontje mee kan nemen mocht hij toch anders reageren? Dan heb je het in ieder geval wel geprobeerd.
Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst in deze onvoorstelbaar zware tijd ♥️
6 maanden geleden
Heel heel heel heel veel sterkte in deze moeilijke periode 😢❤️.
Als het toegestaan is dat je zoontje meekomt en je voelt je daar goed bij, zeker doen. We willen onze kinderen vaak beschermen tegen bepaalde situaties maar het is zijn papa ❤️.
Als het te moeilijk is om dit alleen te doen kan je eventueel iemand mee vragen, ik weet niet of dit toegestaan is op de ic?
Hele dikke knuffel ❤️
6 maanden geleden
Bedankt iedereen. Ik lees dat iedereen het wel zou doen. En zelf wil ik het ook wel. Dus heb gebeld en 2 dagen na dat alle waterpokken zijn ingedroogd mag ie mee. Dus dat is over 2 dagen. Zolang moet hij het maar vol houden minimaal. En inderdaad een foto maken van wou ik dan ook doen. Bedankt in ieder geval iedereen ❤️
6 maanden geleden
Heel erg veel sterkte gewenst. Wat een vreselijk moeilijke periode moet dit zijn! Ik zou je kindje meenemen. Hij is nog zo klein, zal het zich niet herinneren en snapt het ook nog niet zoals een volwassenen. Hij herkent zijn papa en zolang jij hem rustig laat wennen aan papa, kan er niks misgaan. Ik denk juist vanwege de situatie voor iedereen goed dat je kindje meegaat. En eventueel foto’s maken! Als je hem later wil vertellen over de tijd dat papa in het ziekenhuis lag kunnen jullie het laten zien. Jouw man is niet bij nu, maar vaak zijn ze zich bewust van de omgeving of voelen ze wie er zijn. Ik denk dat jouw man heel blij is als je zoontje er is. Heel veel sterkte en ik hoop op een gezonde afloop ❤️
6 maanden geleden
Reactie op NAB_
Hoe gaat het intussen met jullie?moet vaak aan jullie denken ♥️
Mijn man is bij! Hij heeft de infectie overwonnen. ❤️ helaas super zwak na alles. Herstel zal ongeveer een jaar duren. Voor nu nog in het ziekenhuis. Maar hopelijk mag ie intern gaan revalideren ❤️🩹 op een plek waar de reistijd niet een uur heen en een uur terug is maar de helft dat maakt bezoeken ook minder zwaar voor ons. Hij heeft ons zoontje nu 3x gezien. 🩵 lange weg te gaan maar hij is nog bij ons en dat is het enige wat telt ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Frysfamke
Mijn man is bij! Hij heeft de infectie overwonnen. ❤️ helaas super zwak na ...
Ik krijg hier echt tranen van. Wat een emotionele rollercoaster moet dit voor jou zijn.
Ik hoop echt ook dat je man op een plek kan revalideren dat voor jullie meer haalbaar is qua afstand.
Belangrijkste is dat het de goede kant op gaat, wat een bange tijden moet dit voor jou geweest zijn.
Dikke knuffel ❤️