7 Reacties
2 jaar geleden
Bekijk Smoby - Little Smoby - Baby Bath Time - Badspeelgoed - babybadzitje met tablet uitgerust met speelse activiteiten: 1 walvissproeier, 1 schoepenrad, 1 waterbloem en 1 beker op: https://www.bol.com/nl/p/smoby-little-smoby-baby-bath-time-badspeelgoed-babybadzitje-met-tablet-uitgerust-met-speelse-activiteiten-1-walvissproeier-1-schoepenrad-1-waterbloem-1-beker/9300000082254825?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Reactie op Tecmat
Bekijk Smoby - Little Smoby - Baby Bath Time - Badspeelgoed - babybadzitje ...
Echt een Aanrader de little smoby deze hebben wij ook kleine meid vind hem geweldig geen scherpe randen en zuignappen eronder leuk speeltjes erbij helaas zit daar wel bij een een gaatje in nadelig ivm schimmel dus dat heb ik al weggegooid na paar dagen.
maar ik vond hem persoonlijk goed en makkelijk in elkaar te zetten wel even tijd voor nemen maar ik was er 10 tot max 15 min mee bezig tot mijn verbazing
2 jaar geleden
Wij hebben deze, opgehaald op marktplaats voor 2€. Ideaal! Makkelijk schoon te maken, en persoonlijk vind ik te veel poespas er op alleen maar storend. Onze dochter wil alleen maar met haar handen in de straal van de douche of het bad. Ik vind niet dat de randen scherp zijn. Je moet ze er een beetje met beleid in zetten en uit halen, maar dat geldt toch voor alles?

2 jaar geleden
Reactie op B1205
Wij hebben deze, opgehaald op marktplaats voor 2€. Ideaal! Makkelijk schoon ...

Zakken jullie kindjes niet helemaal onderuit door het water, waardoor ze helemaal met hun kruis tegen het middenstuk aanzitten?? Ik vond het er extreem oncomfortabel uitzien...
Onze dochter zit verder al wel stabiel, dus het is echt alleen in bad.
Wij hebben een doomoo badkussen besteld, ben benieuwd of dat beter gaat!