Hallo girls, de titel zegt het al: iemand ervaring met oefeningen doen om de baby te laten indalen? Mijn meisje houdt van salto鈥檚 maken en ligt op 34,5 weken eindelijk netjes hoofd beneden net boven mijn bekken. Ik wil echt geen keizersnede, heb met vaginale bevalling en ks ervaring en hell no dat ik opnieuw een ks wil als dat niet noodzakelijk is ;)
Zou dus graag haar een handje willen helpen om nog wat te zakken zodat ze goed blijft zitten. Temeer omdat een vaginale bevalling toch ook veel aangenamer is voor de baby en ze de nodige goede bacteri毛n mee krijgen via het geboortekanaal. Dus alle tips zijn welkom!
Bedankt :)
Ze zeggen dat op een yogabal een beetje balanceren veel kan helpen..馃檲 heb zelf niet dit probleem, onze kleine meid ligt al sinds week 24 met der hoofdje naar beneden
Ik kan je echt pregnancy en pist partum tv aan raden, op YouTube. Zij heeft hele goede oefeningen, bijv op de fitnesbal, om ruimte te maken in bekken. Veel hip openers.
Onze kleine man heeft nog heel veel ruimte in de buik om te draaien. De vorige keer zelf veel op de yoga bal gezeten, dat helpt nu allemaal (nog) niet.
Als ze er klaar voor zijn, dan is het zo.
Wel jammer dat je jouw ks zo hebt ervaren. Hier na de 1e spoed ks weinig kans op een succesvolle vaginale bevalling en aangezien recente onderzoeken hebben uitgewezen dat de baby ook de goede bacteri毛n meekrijgt als je borstvoeding geeft.
Hoop dat alle oefeningen lukken, zodat je meisje goed blijft liggen voor de bevalling, alvast succes!
Hier nu 36wk en de kleine is ook nog geen mm ingedaald. Ik hoop ook dat het snel gaat gebeuren.
Ik had ook via aantal sites gelezen om oefeningen te doen op een fitnessbal. Alleen denk ik dat mijn kleine pas echt op moment van bevallen gaat indalen 馃槄
Je kunt op YouTube zoeken naar oefeningen, bijv door te zoeken op spinning babies. Dit gaat dan bijv over met je heupen draaien terwijl je op een yogabal zit.
Mijn vk raadde zelf ook nog aan veel in kleermakerszit te zitten