23 Reacties

één maand geleden

Klinkt bekend, hier ook al een paar weken zo. Weet ook niet goed wat we kunnen doen. Echt te vroeg hè 🙈

één maand geleden

We zijn net 2 weken voorbij de 5 uur fase 😵‍💫 doorbijten zit niets anders op denk ik ☺️

één maand geleden

Ja zo vreselijk haha! Eerst was het een week lang 2 uur achter elkaar in de nacht wakker blijven en nu dit 😭

één maand geleden

Nog even en de klok gaat vooruit, dat scheelt hopelijk een uurtje!

één maand geleden

Hier ook al een aantal weken (ben de tel kwijt) een te vroege vogel. Meestal tussen 05.00 en half 6. Heel soms met geluk een keer een ochtend iets later.. afgelopen nacht was het zelfs 4.15. Hopelijk is die fase snel voorbij of is er de gouden tip

één maand geleden

Ja mijn kleine is elke ochtend Rond 6:00-7:00 wakker, staat te springen voor zijn fles en valt daarna weer in slaap (: misschien wilt hij/zij een flesje?

één maand geleden

Reactie op Y1995

Ja zo vreselijk haha! Eerst was het een week lang 2 uur achter elkaar in de ...
Haha herkenbaar. Hoe oud is jullie kleine als ik vragen mag?

één maand geleden

Reactie op Babylove1991

Haha herkenbaar. Hoe oud is jullie kleine als ik vragen mag?
10 maanden!

één maand geleden

Hier ook!! Ook geen idee wat te doen

één maand geleden

Reactie op Wijsjemijsje

Hier ook!! Ook geen idee wat te doen
Woeps te snel… Hier ook bij 10,5 mdn oude zoontje. Niks lijkt te werken: vroeger naar bed, later naar bed, meer of minder slapen overdag, langer of korter wakker tussen slaapjes en bedtijd enz. Hij is gewoon klaarwakker om 5 en voorheen konden we hem tot een uur of 6/7 wel nog wat laten dutten met een speen maar dat is nu niet meer mogelijk. Fase? Volgens oei ik groei zit hij in sprong 7. Wellicht!

één maand geleden

Sprong 7 denk ik! Hier ook al een tijdje vroeger wakker en sinds een paar dagen ook vaker wakker 🫠 Ons zoontje is ook 10,5 maand!

één maand geleden

Reactie op Y1995

10 maanden!
Die van ons ook 10 maanden. En aan de reacties hier te zijn ook kindjes van 10 maanden. Laten we hopen op een sprong 🙏 ik ben niet gemaakt voor deze tijden haha.

één maand geleden

Reactie op Babylove1991

Die van ons ook 10 maanden. En aan de reacties hier te zijn ook kindjes va ...
Mijn hemel nee… echt slopend! En als je op het internet naar tips gaat lezen van word je er ook niet veel wijzer van en lijkt het alsof je allerlei dingen met de slaapjes overdag fout doet :(

één maand geleden

Reactie op Wijsjemijsje

Mijn hemel nee… echt slopend! En als je op het internet naar tips gaat leze ...
Dit heb ik dus ook! Ik ga vandaag zijn helemaal ritme anders doen omdat ik dan hoop dat het daaraan ligt.. het begint ook steeds meer op gewoonte wakker worden bij hem.. elke nacht om half 1 en dan weer tussen 4-5 😭

één maand geleden

Hier al sinds de jaarwisseling elke dag wakker tussen 4 en 6 😐. Niks helpt, overdag meer of minder slapen, eerder of later naar bed. Als iemand de gouden tip heeft dan hoor ik die graag 😁

één maand geleden

Onze zoon is ook erg vroeg wakker en dit wisselt qua tijd. Is hij voor 05.15 wakker dan Wij geven hem een waterig flesje. 120ml met 2 schepjes. Hierdoor slaapt hij toch nog vaak tot 6.00-6.30

één maand geleden

Reactie op Y1995

Dit heb ik dus ook! Ik ga vandaag zijn helemaal ritme anders doen omdat ik ...
Ay dit hebben wij ook zeg. Zoals iedereen zegt ik denk dat het komt door het sprongetje. Ik heb echt slaap tekort 🥹

één maand geleden

Bij ons lijkt het voorbij te zijn….

één maand geleden

Sprong 7 en daarbij verlatingsangst. Wij liggen er soms al om half 9 in

één maand geleden

Reactie op gertjuh19

Sprong 7 en daarbij verlatingsangst. Wij liggen er soms al om half 9 in
Ja herkenbaar!!