7 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook sinds een tweetal weken. Hij eet vrijwel niets. Paar happen en klaar. Hij overleeft nu vooral op melk😅

2 maanden geleden

Jep. Slapen gaat inmiddels wel beter, maar eten dan weer minder. Fruit, ei en borstvoeding gaat er wel in.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar dit! Mijn dochtertje at vorige week nog enorme maaltijden, maar deze week wil ze bijna niets meer eten.. Yoghurt, melk en knijpfruit eet ze wel nog, dus dan maar even dat. Trekt vanzelf wel weer recht denk ik dan 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ook hier! Mijn zoon wil ook geen melk drinken, maar wel fruit en groenten. Hij slaapt ook niet goed 🙂‍↕️

2 maanden geleden

Schijnt normaal te zijn op deze leeftijd, is bij mijn zoontje ook zo

2 maanden geleden

Hier ook weer wat afgenomen! At echt als een beer afgelopen weken en nu weer dipje. Soms ben ik bang dat hij te weinig drinkt. Het is geen grote drinker… Geef hem ‘s middags flesje halfvolle melk 130ml en ‘s avonds 120ml flesvoeding waar ik dan 20ml extra vocht bij doe. Verder drinkt hij uit zijn beker, ene dag beter dan andere dag. Eet wel goed fruit en ook knijpfruit wat je mag rekenen als vocht. Het is ook niet dat hij ‘s ochtends na een nacht slapen zijn beker leeg lurkt. Dus ‘t zal wel oke zijn…