8 Reacties

7 maanden geleden

Rompertje alleen en indd ook zo warme slaapzak Ik heb de mouwen eraf geritst

7 maanden geleden

Romper en een winterslaapzak

7 maanden geleden

Hier een romper met lange mouwen en zomerslaapzak zonder mouwen. Wel draagt ze een dik wolbroekje over haar (wasbare) luier. Die komt bijna van haar knie毛n tot haar oksels, dus daarom ook geen dikkere slaapzak meer. Gisteren in de nacht nog gewisseld omdat ze echt warm voelde

7 maanden geleden

Romper korte mouwen en winterslaapzak 馃槉

7 maanden geleden

Wij hebben de puckababy 4 seizoenen. Hij slaapt al een tijdje in de lenteslaapzak van 0.5 TOG, en heeft een pyjama en romper aan. En daarover een dunne deken. Dus al met al nog best ingepakt haha. Voelt verder niet warm.

7 maanden geleden

We hebben vrijwel 100% bamboe slaapzaken met 1,5 tog en kleden nu lichter aan onder (korte mouw bijv) en nu zsm 0,5 tog erbij bestellen 馃槉 We hebben vrij warme woning dus 0,5 tog is hier straks echt onmisbaar.

7 maanden geleden

Hier nog hetzelfde als de afgelopen tijd. Temperatuur is binnen nog hetzelfde als voorheen. Winterslaapzak, lange mouwen romper en comfortabele kleding(pyjama pas vanaf 1 jaar, net als bij de oudste).

7 maanden geleden

Ik zat meteen in de stress met dit weer idd! 馃槅 Ze draagt een romper met lange mouwen en een slaapzak van 2.5 tog zonder mouwen. In het weekend een slaapzak van 1.0 tog besteld. Had net een nieuwe pyjama binnen ook omdat ze uit haar oude barstte, maar met een dunnere slaapzak kan ze hem nog wel aan denk ik.