11 Reacties

2 jaar geleden

De 1 daagse capsule mag wel mits je m inbrengt met je vinger ipv het bijgegeven inbrenghulsje. De zalf mag niet. Had hier ook ineens veel last van , denk door de hormonen…

2 jaar geleden

Persoonlijk zou ik eerst is naar de gynaecoloog, vroedvrouw of huisarts gaan om het te bevestigen. Dan kan je het meteen daar ook vragen of het ok is om tijdens de zwangerschap te gebruiken.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook canesten gyno omdat ik echt regelmatig last heb sinds mijn zwangerschap. Van de verloskundige kan het geen kwaad alleen de capsule inbrengen met de vingers en niet met het staafje.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem1567

De 1 daagse capsule mag wel mits je m inbrengt met je vinger ipv het bijgeg ...
Hi, mijn verloskundige heeft niks gezegd over dat ik de zalf niet mocht gebruiken. Heb ik toch gedaan.. op internet kon ik er ook niks over vinden. Heeft u verloskundige dat gezegd?

2 jaar geleden

Ik heb ook de zalf gebruikt toen ik zo'n 12 weken zwanger was. Huisarts gaf aan dat dat geen kwaad kon en heb het ook met de verloskundige destijds overlegd

2 jaar geleden

Reactie op Busurun

Hi, mijn verloskundige heeft niks gezegd over dat ik de zalf niet mocht geb ...
Zalf mag ook, vooral aan de buitenkant gebruiken. Het gaat om het staafje wat erbij zit om het inwendig in te brengen, die raden ze af (net zoals het staafje bij de capsules).

2 jaar geleden

Mag veilig gebruikt worden. Mijn verloskundige zei wel om probiotica erbij te nemen omdat de balans van bacteriën en schimmels in je vagina weer te herstellen. Heb ik gedaan en het is nu al 3 maanden niet terug gekomen gelukkig

2 jaar geleden

Heei, Ik had ook even gebeld met de verloskundige en die vertelde mij dat het ook beide mag gebruiken. De zalf of de capsule. Ik heb gekozen voor de capsule en dan niet dat staafje gebruikt ;)

2 jaar geleden

Waarom niet het staafje gebruiken?

2 jaar geleden

Mag veilig gebruikt worden. Mijn verloskundige zei wel om probiotica erbij ...
Hi, mag ik vragen welke probiotica je neemt?

2 jaar geleden

Reactie op Baby-boy

Waarom niet het staafje gebruiken?
Mijn huisarts zei dat je dan te diep komt en mogelijk de baarmoedermond/slijmprop kan raken