13 Reacties

2 jaar geleden

Organic kokosolie van holland en barret insmeren hielp bij ons. Dan laat het vanzelf los als je in de ochtend met een zacht borstel kamt.

2 jaar geleden

Is idd berg. Iets vettigs erop. Hier hielp shea butter van puurgelukstore.nl erg goed.

2 jaar geleden

Ik laat het gewoon zitten. Gaat vanzelf wel een keer weg. Ziet er vervelend uit. En als het los laat met een klein kammetje eruit kammen.

2 jaar geleden

Is inderdaad berg. Had ons dochtertje ook. Heb berg zalf van leenarts dermatoloog gekocht. Voor het slapen gaan erop gedaan en de volgende ochtend eruit gekamd. Nou is het weg. En niet laten zitten, want dat kan de haargroei belemmeren.

2 jaar geleden

Hier gewoon huidolie op gesmeerd. Eve in laten trekken. Daarna kam erover en was weg

2 jaar geleden

Us indd berg ik heb er huidolie voor babys van de kruidvat erop gedaan. Even laten intrekken en dan met een kammetje het er voorzichtig uit gekamd .

2 jaar geleden

En blijft het na het er uit kammen dan ook weg? Is dat eenmalig?

2 jaar geleden

Reactie op Esmaye

Soms blijft het weg, soms komt het terug. Hoe ouder je kindje is, hoe groter de kans dat het wegblijft.

2 jaar geleden

Reactie op Esmaye

Bij mij is het erna weg gebleven maar dit verschilt per kindje

2 jaar geleden

Heeey? Ik smeerde rond 14:00 lekker veel baby olie, voor haar badje even hoed kammer je zult zien dat alles loslaat. En daarna lekker badderen en weer kammen, en het is weg … 🥰❤️

2 jaar geleden

Ik heb shampoo bij de huisarts gevraagd maar is niet leverbaar. Verder was ik het wel elke avond met babyshampoo smeer het daarna in met olie en kam het de volgende dag. Enige rede dat ik naar de huisarts ermee ben gegaan is omdat hij er echt jeuk aan heeft en constant aan zijn hoofd krabt. Lijkt me ook niet goed.

2 jaar geleden

Bergcreme van dokter leenarts! Hier enorme berg,, dit helpt als enige

2 jaar geleden

Ziet eruit als berg idd. Wat je kunt doen: - babyolie, dik insmeren, even laten zitten en uitkammen - Dr Leenarts zalfz insmeren, even laten insmeren en uitkammen Het kan geen kwaad maar het kan na een tijdje gaan ruiken en dat vind ik wat minder fris