6 Reacties

één maand geleden

Hey meis, dit klinkt helaas als de 18 maanden sprong. Verder zitten ze in sprong 10 + waarschijnlijk doorkomende (overige) tanden/kiezen. Het is een fase. Succes 🫂🙌🏻❤️

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Hey meis, dit klinkt helaas als de 18 maanden sprong. Verder zitten ze in s ...
18 maanden slaapregressie**

één maand geleden

Reactie op Annaa90

18 maanden slaapregressie**
Bedankt voor je reactie. Dat dacht ik ook al inderdaad. Hoe hou je het vol haha

één maand geleden

Reactie op G.GM

Bedankt voor je reactie. Dat dacht ik ook al inderdaad. Hoe hou je het vol ...
Automatische piloot haha. Ben alleenstaand dus ben sowieso gewend alles zelf te doen. Moet er gewoon even doorheen. Lastig voor de kleintjes én lastig voor de ouder(s).. houd me maar vast aan dat alles een fase is 😅🤣

één maand geleden

Heel herkenbaar. Hier ook de eerste maanden heel veel gehuild door voeding. Daarna was het heel even wat beter, maar kreeg ze steeds oorontsteking. Hoopte dat het na de buisjes beter zou gaan, maar nee. Ja, iets beter, maar ze werd nog steeds veel wakker snachts, vaak heel hysterisch. Ik geef nog bv en krijg haar dan met een voeding wel rustig en dan slaapt ze ook snel weer verder, maar soms wordt ze dan wel iedere 2 uur wakker. Ik liet een tijdje mn man er uitgaan om de nachtvoedingen af te bouwen en dat ging toen even goed, maar nu is het weer drama 😒 elke keer als hij gaat, wordt ze een half uur later weer wakker en kan ik alsnog gaan..

één maand geleden

Hier ongeveer hetzelfde. Ze was al geen hele goede slaper, maar nu is het helemaal drama. Ook de dutjes gaan erg slecht en ze wil niet meer in haar ledikant. Gisterennacht heeft het bijna 1,5 uur geduurd voor ik haar weer in slaap kreeg. Ben ook echt heel erg op. Ik denk slaapregressie😩