8 Reacties

5 maanden geleden

Kunstgras neerleggen? Wij hebben echt gras maar opa en oma hebben flinke afmeting kunstgras gehaald kan ie op kruipen. Ons zoontje loopt wel al wat. Maar kruipen gaat sneller 馃槄

5 maanden geleden

Die van mij tijgert overal heen. Kapotte knie毛n en ellebogen馃檲 zoek ook nog steeds de oplossing

5 maanden geleden

Reactie op Suusjepuusje88

Die van mij tijgert overal heen. Kapotte knie毛n en ellebogen馃檲 zoek ook nog ...
Dit hier ook inderdaad! Sleept zichzelf helemaal over de tegels 馃 we hebben ook gras maar daar wil die niet opblijven want dan maakt z鈥檔 speelgoed niet genoeg herrie als hij ermee gooit 馃槀

5 maanden geleden

Action heeft voor 6 euro kunstgras. Niet echt kunstgras te noemen gewoon een groen kleed 馃ぃ. Weet niet hoe groot je tuin is..maar als je er 2 neerlegt scheelt het weer een aantal tegels minder waar ze overheen moet. En is makkelijk op te rollen neemt niet veel ruimte in. Kledingpakket via Vinted?? Of broekjes/leggings v.d. kringloop? Loopauto buiten neerzetten. Ons meisje begint net een beetje te lopen sinds vorige week. Vanmiddag op handen en voeten .. aapje..

5 maanden geleden

Hier ook veel krassen enzo. Ik merk wel dat hij nu zelf steeds meer de mowgli-houding gaat doen (op handen en voeten). Goeie stimulans om te lopen 馃檲

5 maanden geleden

Oude sokjes die goed rekken , waar ze niet meer inpassen afknippen en over de knietjes trekken!

5 maanden geleden

Ik zou het laten.. misschien motiveert het juist om te gaan lopen. O en onze dame loopt, maar valt dus ook. Die knie毛n zien er ook niet uit 馃槀

5 maanden geleden

Gewoon op de knietjes laten kruipen! Hier loopt ze wel maar zitten haar knie毛n en scheenbenen alsnog onder de krassen en blauwe plekken hoor 馃槀 dus dat maakt niet heel veel uit.